اخبار نساجی

افزایش ۴۰۰ درصدی گردش مالی بزرگترین تولیدکننده پارچه های پشمی لوکس در ترکیه (یونسا)

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت معظم یونسا YUNSA ترکیه که یکی از تولید کنندگان پیشرو در بخش پارچه های پشمی با کیفیت بالا و لوکس در جهان است اعلام کرد در نیمه اول سال مالی ۲۰۲۲ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۲۵ درصد گردش مالی بالاتری داشته است و با ۴۷۸ میلیون لیر ترکیه گردش مالی ۱۱۷ میلیون لیر سود خالص داشته است.

اقای Mustafa Sormegoz مدیر عامل شرکت یونسا در این رابطه اظهار داشت: “ ما توانستیم در نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۲ گردش مالی شرکت را پنج برابر افزایش دهیم که بسیار راضی کننده است و نشان دهنده پتانسیل های بالای شرکت ماست.

yunsa-turkey-wool-fabric-logo

هدفی که ما برای سال ۲۰۲۲ در هیات مدیره در نظر گرفته بودیم گردش مالی یک میلیارد لیر و سود خالص ۱۰۰ میلیارد لیر بود که به طور کامل به اهداف خود دست پیدا کردیم و هدف جدید خود برای سود خالص را به ۲۰۰ میلیون لیر به روز رسانی کردیم. دلایل این افزایش در سود خالص ما افزایش نرخ ارز در ترکیه و البته سیاست های مالی و کنترل هزینه های تولید است. ما از این پیشرفت بسیار خوشحالیم که نتیجه کار عالی بخش فروش و بازاریابی ما با تکیه بر تولیدات مرغوب و باکسفیت است. بی شک یونسا یکی از تولیدکنندگان پیشرو در پارچه های پشمی با کیفیت بالا و صادراتی است. امیدوارم در شش ماهه دوم سال نیز با همکاری سهام داران و کارکنان یونسا موفقیت هایمان را تکرار کنیم”

اقای Mustafa Sormegoz مدیر عامل شرکت یونسا
اقای Mustafa Sormegoz مدیر عامل شرکت یونسا



اقای Mustafa Sormegoz مدیر عامل شرکت یونسا در رابطه با تولیدات این شرکت اظهار داشت: “ ما برای حفظ کیفیت در تولیدات خود سرمایه گذاری های جدیدی را انجام داده ایم و این سرمایه گذاری ها ادامه دارد، با تازگی ماشین الات جدیدی در خط رنگرزی داشته این و در حال حاضر نیز مشغول به روز رسانی ماشین الات بافندگی هستیم که با افزایش ظرفیت ما همراه خواهد بود.

همچنین سیاست های ما در بخش تولیدات سبز و پایدار و دوستدار محیط زیست همچنان در صدر تلاش های ما قرار دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×