اخبار نساجی

شرکت کردسا (kordsa) ترکیه سهام شرکت ایتالیایی میکروتکس کامپوزیت را خریداری کرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت کردسا ترکیه که یکی از شرکتهای پیشرو در بخش تولیدات کامپوزیتی می باشد با توسعه مداوم تکنولوژی های خود به تازگی سهام شرکت ایتالیایی میکروتکس کامپوزیت را خریداری کرد که می تواند نقش مهمی در نفوذ این شرکت در بازار اروپا در آینده داشته باشد.

شرکت میکروتکس کامپوزیت ایتالیا یک شرکت متخصصص در زمینه تولید کامپوزیت های ویژه با پارچه های الیاف شیشه برای ماشین های اسپورت و لاکچری و موتور سیکلت های خاص است. کردسا امیدوار است با این خرید نه تنها در بازار ترکیه بلکه در بازار کامپوزیت اروپا نیز قدمهای محکمی را رو به جلو بردارد.

شرکت کردسا ترکیه که در زمینه صنعت تولید تایرهای تقویت شده و کامپوزیت های خاص تخصص دارد دارای شبکه تولید گسترده ای از آمریکا تا آسیا پاسیفیک است و دارای یک مرکز بسیار پیشرفته تحقیق و توسعه در ترکیه است. کردسا یکی از شرکت های هلدینگ مشهور و عظیم سابانجی در کشور ترکیه می باشد. این شرکت از مهمترین بازیگران بازار منسوجات فنی جهان و صنایع هوایی آمریکا می باشد.

kordsa شرکت کردسا ترکیه 1

آقای Cevdet Alemdar رییس هیات مدیره شرکت های صنعتی هلدینگ سابانجی در مورد این سرمایه گزاری جدید می گوید:” این سرمایه گزاری جدید یک بازوی قدرتمند برای کردسا برای نفوذ به بازارهای اروپا و عرضه تولیدات با کیفیت ترکیه به بازارهای جدید و همچنین ورود تکنولوژی های جدید به ترکیه خواهد بود. شرکت ایتالیایی میکروتکس کامپوزیت یک نام مهم در بازار وسایل نقلیه لوکس و الکتریکی در اروپا است.

همچنین این خرید یک گام تازه از برنامه تولیدات پایدار و دوستدار محیط زیست شرکت کردسا است. ما از سال ۲۰۱۲ برای ورود به بخش وسایل نقلیه آمادگی لازم را داریم و این سرمایه گذاری می تواند نقطه عطفی در این راه باشد“

لازم به ذکر است ترکیه در سال جاری خط تولید ماشین الکتریکی سواری ساخت ترکیه با نام توگ را راه اندازی کرد و قرار است بازارهای اروپایی یکی از مقاصد اصلی صادراتی آن باشد و این سرمایه گذاری می تواند یک آمادگی برای کمک به این پروژه باشد تا با ارزش افزوده بالاتری محصولات ساخت ترکیه را صادر کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×