اخبار نساجیماشین آلات نساجی

گروه صنایع نساجی فلاحتی با بیش از ۳۰ سال تجربه در صنعت نساجی ایران

درباره صنایع نساجی فلاحتی

بافت، رنگ، چاپ، و تکمیل انواع پارچه های کم عرض و عریض تا ۳۰۰ سانتیمتر با بهترین کیفیت در گروه صنایع نساجی فلاحتی صورت می پذیرد. صنایع نساجی فلاحتی با تولیدی روزانه ۶۰۰۰۰ متر انواع پارچه های متنوع و با بهره گیری از ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و کارشناسان با تجربه، سعی در به حداکثر رساندن کیفیت پارچه های تولیدی و پیشرو در ارائه خدمات، گامی اساسی در تامین بخش بزرگی از نیاز بازار ایران و خاورمیانه در زمینه های پارچه های پیراهنی، نظامی، شلواری، یونیفورم ادارات، موسسات و مدارس، پارچه های مانتوئی، لباس کار، پزشکی، پارچه های صنعتی بنا نهاده است.

صنایع نساجی فلاحتی در راستای تحقق اهداف خود و دستیابی به چشم انداز تعیین شده مبنی بر افزایش تولید داخلی و جلوگیری از خروج ارز و ایجاد اشتغال بیشتر طرح های متعددی جهت توسعه در دست اقدام دارد.

بخش بافندگی: سالن‌های مقدمات و بافندگی در مساحتی حدود ۱۵۰۰ مترمربع ایجاد شده‌ است که با استفاده از ماشین آلات مجهز و قابلیت تولید بالا همچون چله پیچی و آهار و دستگاه‌های بافندگی با سیستم راپیر تا عرض ۲۲۰ سانتی‌متر و همچنین سرعت و توانائی بالا می‌تواند سالیانه حدود ۹۰۰.۰۰۰ متر مربع انواع پارچه های ترگال کجراه – ترگال ساده- کجراه پلی استر پنبه ۳۰/۷۰ – فیلا فیلا- فاستونی تار و پود کش- تولید نماید.

چه محصولات و خدماتی را به بازار نساجی ایران ارایه می کنید؟

انواع پارچه های ترگال کجراه- ترگال ساده- فاستونی- تترون کجراه پلی استر پنبه در طیف های رنگی متنوع و وزن های مختلف به سفارش مشتری در جهت استفاده لباس کار- مدارس- بیمارستانی- نظامی – پارچه های چاپی مورد مصرف در ملحفه- آستری- لباس پزشکی- بیمارستانی – نظامی و…

پوشاک نساجی فلاحتی

محصولات شرکت شما چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟

  • ما بر این باوریم که چیزی جز بهترین ها را برای مشتریان و همکاران خود نمی‌خواهیم؛ بر این اساس در تلاشیم با بهبود مستمر، بالاترین ارزش را خلق کنیم.
  •  با مدیریت موثر بر تامین مواد اولیه با کیفیت- مدیریت تولید، نیروهای کارآمد و خبره ضمن افزایش بازدهی، شرایط لازم جهت ارائه خدمات هرچه بهتردر راستای تحقق رضایت مشتری ایجاد می‌کنیم.
  •  برای کسب اطمینان از تکمیل چرخه کیفی رضایت مشتری، به ارتباط مستمر، حمایت و پشتیبانی و ارایه خدمات متعهدانه به مشتریان خود اهتمام می ورزیم.
  •  تولید و عرضه محصولات و خدمات بدون عیب در تمامی مراحل تامین، تولید، فروش در جهت جلب و ارتقای رضایت مشتریان توسعه و تنوع محصولات و خدمات از راه بهره گیری از فناوری های روز دنیا که ضمن افزایش رضایت مندی مشتریان در جهت افزایش توسعه بازارهای جدید گام برداریم.
  •  اتلاف‌ در تولید را کاهش داده تا ضمن ارتقای بهره وری، انعطاف پذیری و استفاده بهینه از خطوط تولید، شرایط لازم برای تحویل به موقع محصولات و جلب رضایت مشتریان را مهیا ‌سازیم .
  •  به منظور حرکت در چهارچوب سیاست های کیفی تعیین شده فوق، تمامی فرایندهای موثر بر کیفیت محصولات و خدمات شرکت شناسایی و تحت کنترل سیستم مدیریت کیفی مبتنی بر رضایت مشتری صورت میگیرد.

ایا صنعت نساجی ایران هم می تواند مثل کشورهای تراز اول نساجی مانند ترکیه به صنعت اول کشور تبدیل شود؟ 

بله این امکان وجود دارد اما نیازمند دانش مطلوب – حس رقابت پذیری – هدف گذاری- استفاده از تکنولوژیهای بروز دنیا و ماشین آلات پیشرفته است که مستلزوم حمایت دولت می باشد و به یک برنامه بلند مدت نیاز دارد.

مشتریان شما بیشتر چه شرکت های هستند؟ آیا به حضور در بازارهای صادراتی فکر می کنید؟

مشتریان عمده این شرکت آموزش و پرورش- بیمارستانها- کارخانجات تولیدی – کالای خواب – ارگانهای نظامی و آتش نشانی می باشند. در حال حاضر ورود به بازارهای خارجی با شرایط اقتصاد جهانی موجود ، محدودیت منابع مالی- مدیریت هزینه ها-رقابت بالا در حوزه کسب کار ریسک پذیری بالایی را دارا می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پارچه های صنایع نساجی فلاحتی

آیا در نمایشگاه های نساجی در ایران حضور پیدا می کنید؟ سطح نمایشگاه های نساجی در ایران را در مقایسه با خارجی ها چطور ارزیابی می کنید؟ 

بله- به عنوان بازدید کننده حضور داشته ایم. در مقایسه با نمایشگاه های خارجی، نمایشگاههای داخلی در سطح بسیار پایین تری برگزار می شود. هیچ شرکت خارجی تمایل به شرکت نمودن در نمایشگاههای ما را ندارد به دلیل تحریم ها و بالا بودن قیمت دلار که هیچ کارخانه ای توان خرید دستگاههای بروز را ندارد.

ماشین آلات نساجی فلاحتی

طرح توسعه ماشین آلات رنگرزی

واحد رنگرزی،چاپ وتکمیل شرکت نساجی رنگین نمای سپاهان با ارتقاء و توسعه دستگاههای رنگرزی یکی از پیشرفته ترین واحدهای تکمیل پارچه را راه اندازی نموده است. سالن‌های تولید این کارخانه ها در مساحتی بیش از ۳۵۰۰ مترمربع ایجاد شده است که با استفاده از ماشین آلات مدرن ودستیابی به آخرین تکنولوژی روز دنیا توانایی انجام فعالیت‌های ذیل را دارا می‌باشد:

  •  رنگرزی انواع پارچه (ترگال کجراه- ترگال ساده و…..) تاعرض ۳۲۰ سانتی متر با استفاده از بهترین رنگ‌ها و مواد شیمیایی سالیانه به‌ مقدار ۸۰۰.۰۰۰ مترمربع .
  •  چاپ انواع پارچه های پنبه ای،ترگال کجراه، ترگال ساده با استفاده از بهترین رنگ‌ها و مواد شیمیایی سالیانه به مقدار ۱۶۵.۰۰۰ متر مربع
  •  تکمیل پارچه های ضد آب ژاول جهت مصارف بیمارستانی و خاص
  • انجام عملیات تکمیل با استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته تکمیلی همچون تنظیم عرض پارچه، طاقه پیچی، باند، شرینگ و …

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×