اخبار نساجی

جدیدترین سرمایه گذاری ترکیه در صنعت منسوجات خانگی و پارچه رو مبلی

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ترکیه در بخش منسوجات خانگی و پارچه های مبلی یعنی شرکت آلتون تکستیل Altun Tekstil به تازگی اولین سیستم پوشش Montex®Coat را در ترکیه راه اندازی کرده است.

این دستگاه پیشرفته در مجتمع صنعتی یک شرکت خانوادگی در حال گسترش در بورسا نصب شده است و از طریق تکنولوژی جدید خود می تواند انواع منسوجات خانگی و پارچه رو مبلی ضد لغزش  و منقش شده را با فوم ثابت و یکنواخت ارائه می کند. این ماشین جدیدترین محصول شرکت مونفورتز در این بخش است.

شرکت نساجی آلتون که در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد، پارچه های خود را به بیش از ۶۰ کشور صادر می کند که بازارهای اصلی صادرات آن روسیه و اوکراین و همچنین بسیاری از کشورهای خاورمیانه و اروپا هستند.

شرکت نساجی آلتون دارای یک خط تولید یکپارچه شامل تولید نخ های تکسچره، بافندگی حلقوی و بافندگی راشل، علاوه بر رنگرزی و تکمیل می باشد. با تمرکز عمده روی پرده‌های توری و منسوجات خانگی، طیف پارچه‌های این شرکت به طیف گسترده‌ای از سبک‌های پوشاک نیز گسترش می‌یابد.

monfort-montex-coat-altun-tekstil.jpg

مورات آلتون، مالک شرکت درباره این سرمایه گذاری می گوید: با وجود شرایط فعلی بازار، سرمایه گذاری های ما همچنان در حال افزایش است. ما یک کارخانه رنگرزی پارچه های حلقوی و بافتنی و همچنین خط کاملی برای انواع پارچه های تاری پودی داریم و در کنار آن در بخش تولید انواع پرده و پارچه های رو مبلی و منسوجات خانگی را ایجاد کرده‌ایم، در سال ۲۰۲۲ خطوط تولید الیاف مصنوعی ما از چیپس مواد اولیه راه اندازی می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در درازمدت، ما قصد داریم تمام عملیات خود را در یک مرکز واحد به مساحت ۳۵۰ هزار متر مربع جمع آوری کنیم تا حدود ۱۰۰۰۰ نفر را استخدام کنیم. ما اهداف سرمایه گذاری جدیدی داریم که هدف آن کاهش بیشتر وابستگی ما به تامین کنندگان خارج از ترکیه است و ما را قادر می سازد هر کاری را در چارچوب عملیات خود انجام دهیم.

Altun از سال ۲۰۱۶ هشت خط تکمیل Monfongs را در عرض های مختلف در دو کارخانه خود نصب و راه اندازی کرده است .

مدیر کارخانه مهمت مور گفت: «ما از ابتدا باشرکت نماینده مونفورتز در ترکیه یعنی Neotek کار کرده‌ایم و خدمات و کیفیت محصول با فناوری Monforts بسیار رضایت‌بخش است.

همه استنترها برای خطوط تولید خاص مهندسی شده اند و واحد Montex®Coat در جدیدترین این خطوط ادغام شده است که دارای حداکثر عرض کاری ۲.۲ متر و هشت محفظه است.

monfort-montex-coat-altun-tekstil.jpg

توماس پافگن، مدیر فروش مونفورتس گفت: «آلتون با واحد MontexCoat می‌تواند به یک فوم یکنواخت با سرعت بالا دست یابد که منجر به یک فرآیند بسیار اقتصادی و تولید محصولات منحصر به فرد  می‌شود.

خط کاملاً یکپارچه از فناوری کنترل جهانی و سیستم تجسم منحصر به فرد Monforts بهره می برد. سیستم مرزبندی MontexCoat برای کاربرپسندی بیشتر بهینه شده است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×