اخبار فرش ماشینی

عملکرد برتر و انعطاف پذیری طبیعی

فرش اکسمینستر

فرش با کیفیت اکسمینستر از ۸۰% پشم نو و بکر برای زیبایی ماندگار و ۲۰% نایلون ضد الکتریسیته ساکن برای استحکام بیشتر برای استفاده در مکان های پرتردد تر بافته شده است. نخ های دولایه با فشار برای رنگ های درخشان و شفاف رنگ می شوند که باعث زنده شدن طرح های فرش می شود.

فرش‌های سفارشی اکسمینستر با ترکیب ۸۰% پشم / ۲۰% نایلون، به عنوان انتخاب نهایی مشکل پسندان با پرستیژ در قراردادهای مجتمع ها و یا هنگام تهیه و نصب تجهیزات مهمانداری با کیفیت و کارایی بالا، مزایای قابل‌توجهی را از نظر زیبایی‌شناسی، دوام، حفظ ظاهر و ارزش نسبت به هر سطح کفپوش دیگری در بازار ارائه می‌کنند.

فرش‌های اکسمینستر ۸۰% پشم / ۲۰% نایلون، به واسطه ی انعطاف‌پذیری طبیعی، مزایای مهمی مانند حفظ طولانی‌مدت ظاهر، سهولت نگهداری و مقاومت زیاد در برابر فشار را ارائه می‌کنند و همچنین با جذب آلاینده های مضر مانند دی اکسید نیتروژن و دی اکسید گوگرد، در تمیز کردن هوا نیز موثر است.

به عنوان جایگزینی برای فرش اکسمینستر ۸۰ درصد پشم / ۲۰ درصد نایلون، گزینه دیگری از نخ های خاب را نیز ارائه می دهد که شامل ۱۰۰ درصد نایلون رنگ شده و ۱۰۰ درصد نایلون پسا رنگ شده است.

با ترکیب تخصص خلاقانه و فنی تثبیت شده خود در ابتدای پروژه و به کارگیری فناوری نوآورانه ژاکارد الکترونیکی OMNI Weave برای تولید طرح های کامل در رول های بلند به شکل نقشه به بافت، ما قادر به مهندسی فرش بدون محدودیت در پیچیدگی طرح هستیم. این فناوری نوآورانه منجر به کاهش یا حذف اتصال متقاطع، کاهش هزینه های درز و زمان نصب می شود و همچنین امکان جزئیات کامل گوشه ها، تکرارها، قرار دادن رنگ ها و از همه مهمتر کاهش اتلاف مواد و افزایش طول عمر را فراهم می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تکرار طرح می‌تواند تقریباً هر عرض یا طولی باشد، که تنوع روزافزونی از طرح‌ها را ایجاد می‌کند که فقط به درزگیری محدودی نیاز دارد. مفاهیم اولیه طراحی و نقشه‌های کاری توسط تیم‌های طراحی و برنامه‌ریزی ما برای ایجاد نقشه‌های فنی دقیق ارزیابی می‌شوند، که نشان می‌دهد چگونه طرح با هم هماهنگ می‌شود و هر رول باید کجا نصب شود.

دموی فناوری ژاکارد الکترونیکی OMNI

این دمو نحوه عملکرد Omni Weave EJ Technology را نشان می دهد.
یک نقشه معماری از محل استفاده فرش برای بررسی و تایید به کارفرما ارسال می شود. در دموی اولیه به وضوح طرح نقشه کامل نشان داده می شود. در نقاشی، رول های ۱-۱۰ را نشان داده ایم. این نشان می دهد که چگونه تمام عناصر طراحی در هر رول جداگانه بافته می شوند.

بافندگی با آخرین سرعت

با قرار دادن بیشترین تعداد پیشرفته ترین بافنده های اکسمینستر در زیر یک سقف، ما قادریم پیچیده ترین و خلاقانه ترین پروژه های طراحی مشتریان خود را با استفاده از حداکثر شانزده رنگ و توانایی مطابقت با الزامات عرض مورد نیاز مشتری انجام دهیم. داشتن چنین انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری در تولید فرش، باعث می شود هر فرش که در ماشین آلات بافت اکسمینستر سفارشی بافته و تولید می‌شود، متمایز باشد و واقعاً بیانگر خلاقیت و نیاز مشتریان است.

آخرین فن آوری

هر نخ خاب در فرش اکسمینستر که بر روی دستگاه‌های بافندگی که انعطاف‌پذیری منحصربه‌فردی را از نظر رنگ‌ها و طرح ارائه می‌دهد بافته می شود، به صورت جداگانه در جای خود بافته می‌شود. این فرآیند ساخت و ساز یکپارچه اجازه می دهد تا حتی پیچیده ترین و دشوار ترین طرح ها را با دقت نقطه ای و با وضوح بالا ایجاد کنید. تمام فرش ها از جنس پرز و بکینگ تشکیل شده اند. تفاوت برتر اکسمینستر بافته شده با ساختار پرزدار در فرآیند بافت است.

در دستگاه های بافندگی اکسمینستر، شمع و مواد پشتیبان در یک عملیات واحد با هم بافته می شوند. این امر پتانسیل لایه‌برداری و حباب‌های ناشی از آن، موج‌ها و خرابی زودرس محصول را که ممکن است در مناطق پر تردد با فرش پرزدار رخ دهد، از بین می‌برد. در هم تنیدگی پرز و پشتی باعث می شود که هر نخ روی فرش توسط نخ های تار و پود در جای خود قفل شود.در این فرآیند ساخت و ساز منحصر به فرد، فرش های اکسمینستر با دوام و حفظ ظاهری برتر، به طور عمدی طراحی شده تا در برابر سایش و پارگی که اغلب با مناطق پرتردد همراه است، محافظت شده اشد


مزایای فرش اکسمینستر

بخش هتلینگ و مهمانداری Couristan با اجرای سنت غنی صنعت فرش بافی با کیفیت، همه کاره ترین و انعطاف پذیرترین برنامه اکسمینستر بافته شده سفارشی را در این صنعت ارائه می دهد. فرش های اکسمینستر که به واسطه اولین تولید در شهر قدیمی اکسمینستر انگلستان در ۱۹۷۵ به نام این شهر نامگذاری شده اند، به طراحان، معماران و کاربران مزیت‌های قابل توجهی در زیبایی، عملکرد و ارزش نسبت به سایر کفپوش های موجود در بازار ارائه می‌دهند.

دستورالعمل های برای عملکرد بهتر فرش های سفارشی اکسمینستر

مکان : هتل / هتل/ هتل / کازینو / کلاب محلی / رستوران
محوطه: اتاق مهمان یا سوئیت ها/ راهرو ها/ سالن های رقص یا مکان های عمومی/ طبقه اصلی / همه محوطه ها/ همه محوطه ها
همچنین “استاندارد” اکسمینستر مخصوص کاشی فرش موجود است:
مخلوط نخ
۸۰٪ پشم / ۲۰٪ نایلون
۱۰۰% محلول نایلون رنگ شده
۱۰۰% نایلون رنگ شده
اندازه کاشی
۳۹.۳۷ اینچ ۳۹.۳۷ اینچ (۱ متر x 1 متر)
پهنای بافت
۱۲’، ۱۳’۲″، ۱۳’۹.۳۵″ (اندازه های سفارشی در صورت درخواست قابل انجام هستند)

دیگر مزایای اکسمینستر

• انتخاب رنگ نامحدود و امکان طراحی
• وضوح الگو با وضوح بالا
• دوام بالا و حفظ ظاهر
• سهولت نگهداری
• جاذب صدا
• کاهش آلایندگی و تنفس راحت تر
• زمان تست شده، عملکرد اثبات شده
• مقاوم در برابر الکتریسیته ساکن و کپک
• مقاوم در برابر شعله
• اتصال متقاطع کم یا بدون اتصال متقاطع
• کاهش هزینه های درز
• کاهش زمان نصب
• طول عمر بیشتر
• کاهش ضایعات

منبع: https://hospitality.couristan.com/products/woven-axminster/

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×