گزارش نمایشگاه ها

فروش ITM 2024 از ۳ اکتبر (۸ مهر) شروع می شود

پس از نمایشگاه ITM 2022 که بین ۱۴ تا ۱۸ ژوئن برگزار شد و با فروش ماشین های میلیون دلاری و تعداد غرفه داران و بازدیدکنندگان رکوردها را شکست، شروع پروژه  ITM 2024 استارت خواهد خورد. فروش ITM 2024 که با افزایش تعداد سالن ها و مترمربع روزافزون خود را برای بزرگترین نمایشگاه تاریخ خود آماده می کند، از ۳ اکتبر ۲۰۲۲ (۸ مهر) آغاز می شود.

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات نساجی ITM که یکی از بزرگترین نقاط ملاقات پیشتازان فناوری نساجی جهان است، با چند برابر شدن موفقیت و رشد هر ساله به راه خود ادامه می دهد. رکورد فروش در نمایشگاه ITM 2022 به دست آمد، جایی که آخرین فناوری ها به نمایش گذاشته شد و عرضه های جهانی انجام شد. نمایشگاه ITM 2022، که در آن حجم تجاری بیش از ۱.۵ میلیارد یورو در ۵ روز رخ داد. با ۱۲۸۰ شرکت و نماینده شرکت از ۶۵ کشور و ۶۴۵۰۰ بازدید کننده از ۱۰۲ کشور، میزبان یکی از بزرگترین گردهمایی های جهان بود.

فروش نمایشگاه ITM 2024 که دوره بعدی آن در تاریخ ۴ تا ۸ ژوئن ۲۰۲۴ در مرکز نمایشگاه و کنگره Tüyap برگزار می شود، از ۳ اکتبر آغاز می شود.

 

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×