اخبار فرش ماشینی

قدرت نمایی ۲۹ شرکت فرش ایرانی در‌ نمایشگاه دموتکس دبی

طبق آخرین اعلام رسمی نماینده نمایشگاه های دموتکس در ایران ۲۹ شرکت تولید کننده فرش ماشینی و دستباف ایرانی در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه که امسال در تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ آوریل در شهر دبی برگزار خواهد شد شرکت می کنند.

بزرگترین غرفه های این نمایشگاه در بخش شرکت های ایرانی به سه شرکت فرش عظیم زاده با ۸۵۲ متر مربع، فرش هریتیج با ۴۲۰ متر مربع و قالی سلیمان با ۴۲۰ متر مربع می باشد. همانطور که در لیست زیر هم مشاهده می کنید مجموع فضای اشغال شده توسط شرکت های ایرانی ۴۳۶۰ متر مربع است که از این مقدار حدود ۱۴۰۰ متر مربع به فرش دستباف ایرانی اختصاص دارد.

Domotex Dubai Iranian Exhibitor
شرکت های ایرانی و‌ غرفه گذاران نمایشگاه دبی بسیار امیدوارند که نمایشگاه دبی برای آنها یک از موفق ترین و پربار ترین رویدادهای سال های اخیر در حوزه فرش و کفپوش خواهد بود چرا که کشورهای عربی و امارات یکی از اصلی ترین فرش های گران قیمت ماشینی و دستباف ایرانی است.

دبی از جهات گوناگون یک گزینه عالی برای برگزاری یک رویداد فرش و کفپوش است و می تواند با زیرساخت های اقتصادی، لجیستیکی و توریستی خود تعداد زیادی از خریداران فرش را از نقاط مختلف خاورمیانه و جهان در زیر یک سقف جمع کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×