اخبار نساجی

رشد شدید سفارشات ماشین آلات نساجی ایتالیا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شاخص دریافت سفارشات ماشین آلات نساجی ایتالیا که توسط ACIMIT ، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیایی پردازش شده است، از آوریل تا ژوئن ۲۰۲۱، در مقایسه با بازه مشابه در سال ۲۰۲۰، ۲۱۴ درصد افزایش یافته است.

ارزش شاخص ۱۵۰.۷ واحد (مبنای: ۲۰۱۵ = ۱۰۰) برای آن تأیید شد، نتیجه ای که بدون شک تحت تأثیر مقایسه با بازه آوریل تا ژوئن ۲۰۲۰ قرار گرفت، که در آن به دلیل پاندمی کووید ۱۹ سفارشات به حداقل رسیده بود.

تجزیه و تحلیل شاخص دریافت سفارشات در شش ماهه اول سال ۲۰۲۱، یک پویایی تجاری مثبت را برای تولیدکنندگان ایتالیایی تأیید می کند. نرخ رشد کلی ۱۲۲ درصد نسبت به نیمه اول سال ۲۰۲۰، هم به بازارهای داخلی و هم به بازارهای صادراتی مربوط می شود.

الساندرو زوچی، رئیس ACIMIT، اظهار می دارد که: “داده ها مطمئناً مثبت هستند و گواه فضای تازه ای از اعتماد هستند. در بازار داخلی، علاوه بر جهش فیزیولوژیکی پس از فروپاشی در سال ۲۰۲۰، پیشرفت ایجاد شده توسط مشوق های ۴.۰ احساس می شود. زوچی می افزاید: “فشار به سمت دیجیتالی شدن در بخش تجاری به عنوان یک مزیت رقابتی برای کل صنعت نساجی، به ویژه در ایتالیا، در نظر گرفته می شود. ”

علیرغم این سیگنالهای دلگرم کننده، احساس عدم قطعیت در پایداری واقعی این بهبود ادامه دارد. رئیس ACIMIT می گوید: “در این مرحله هیچ مانعی برای تولید کنندگان ماشین آلات ایتالیا وجود ندارد. به نظر می رسد افزایش شدید قیمت مواد اولیه و محدودیت دسترسی به آنها همچنان ادامه داشته باشد و این امر سبب می شود که تولید کنندگان ما نتوانند سفارشات زیادی را که دریافت کرده اند، تحویل دهند. در نهایت، محدودیت های اعمال شده در سفرهای کاری پرسنل ما و تکنسین های مجرب مونتاژ، همچنان وجود دارد. ”

اینها همه مواردی هستند که بر پیش بینی سفارش در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ تأثیر می گذارند. برای این منظور، نظرسنجی ACIMIT در مقایسه با سه ماه گذشته برای سفارشات داخلی (که توسط ۵۹٪ از شرکتها بیان شده است) ثبات قابل توجهی را نشان می دهد. این نظرسنجی همچنین یک احتیاط غالب را در خارج از کشور نشان داده است، جایی که پیش بینی سفارشات پایدار یا کاهش یافته، ۷۴ درصد از پاسخ های شرکت های ایتالیایی در این بخش را تشکیل می دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×