اخبار فرش ماشینی

مجله کهن سفیر صنعت نساجی ایران در نمایشگاه ایتما میلان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

آغاز به کار نمایشگاه ایتما میلان 

مجله کهن سفیر صنعت نساجی ایران در نمایشگاه ایتما میلان

 

نمایشگاه ایتما میلان دیروز درمرکز نمایشگاه های بزرگ میلان آغاز به کارکرد و مجله نساجی کهن نیز مثل همیشه در این نمایشگاه حضور دارد. غرفه مجله کهن از همان روز اول پذیرای تعداد زیادی از شرکت ها ، بازدیدکنندگان و مشترکین ایرانی و خارجی خود بود و باید این نوید را بدهیم که خبرهای خوبی از ایتما برای صنعت نساجی و فرش ماشینی ایران خواهیم داشت. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد نساجی و ماشین آلات دنیا هر ۴ سال در یکی از کشورهای عضو انجمن بین المللی ماشین سازان نساجی برگزار می شود. 

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

از نمایشگاه امسال تعداد زیادی از فعالان و مدیران صنعت نساجی و فرش ماشینی ایران بازدید می کنند که به وسیله تورهای برگزار شده توسط مجله کهن و سایر نهاد ها و انجمن ها به میلان آمده اند و یا در روزهای آتی به میلان میرسند. ایتما نقطه عطفی در صنعت نساجی دنیاست به طوری که به گفته مدیران اغلب شرکت های ماشین ساز باید منتظر سورپرایزهای مختلفی از آنها  در حاشیه نمایشگاه باشیم . 

همچنین در نمایشگاه امسال تعداد زیادی نشست های خبری و اطلاع رسانی توسط شرکت های گوناگون برگزار می شود که قابل توجه است و در آنها آخرین تکنولوژی ها و دستاوردهای شرکت های پیشرو در ماشین آلات نساجی به نمایش گذاشته خواهد شد. 

برای مشاهده تصاویر بیشتر ازروز اول نمایشگاه که با بازدید خوبی نیز مواجه بود در این خبر و یا لینک زیر  مراجعه کنید. قطعا در روزهای آتی خبرهای تکمیلی بیشتری را از این نمایشگاه در وب سایت مجله کهن منتشر می کنیم. پس با ما در صنعت نساجی و فرش ماشینی به روز باشید … 

 

 اگر شما هم به میلان سفر می کنید در غرفه مجله کهن منتظر شما هستیم Hall 7 / B118a

 

مشاهده تصاویر بیشتر در گالری مجله کهن 

 

 

مشاهده تصاویر بیشتر در گالری مجله کهن 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×