اخبار نساجی

مشارکت و همکاری Indigo با BCI برای تولید پنبه

از طریق این مشارکت، پنبه تولیدی شرکت ایندیگو ایالات متحده، براساس اصول و معیارهای سیستم استاندارد پنبه تولید خواهد شد. درنتیجه کیفیت پنبه حاصله بهتر خواهد شد.

استاندارد BCSS یک رویکرد کلی برای تولید پنبه در دنیا است. این رویکرد سه جنبه اصلی پایداری، یعنی پایداری محیطی، اجتماعی و اقتصادی، را پوشش می‌دهد. پوشش این ارکان براساس اصول و معیارهای معرفی شده این استاندارد هستند. به گفته شرکت Indigo، این استانداردها با اهداف شرکت همسو هستند.

در حقیقت استانداردهای مذکور شامل اقدامات در زمینه به حداقل رساندن تاثیر عوامل و اقدامات مضر جهت حفاظت از محصولات کشاورزی، بهبود نظارت بر منابع آب، افزایش کیفیت الیاف تولیدی و همچنین داشتن خاک سالم‌تر می‌باشند.
در طول فرایند صدور مجوز BCI، ایندیگو از انجام فعالیت‌هایی در زمینه آموزش و اطلاع رسانی در سطح مزارع، بازدیدهایی جهت تایید محصولات و همچنین جمع اوری داده‌ها برای نشان دادن بهبود مستمر محصولات حمایت خواهد کرد. این شرکت همچنین از فعالیت‌هایی در افزایش کیفیت پنبه تولیدی و همچنین افزایش مزایای کشاورزان و حفظ محیط زیست نیز حمایت خواهد کرد.

کشاورزانی که با مجموعه ایندیگو همکاری می‌کنند، به وسیله همکاری این شرکت با BCI، از جهات مختلفی سود خواهند برد. مزایای این برنامه شامل دسترسی کشاورزان به خریداران پنبه، شفافیت فرایندهای تولید و کاهش هزینه‌های جانبی در مزارع است. همچنین افزایش بهره وری ناشی از اصلاح بذر پنبه نیز از مزایای این برنامه برای کشاورزان به شمار می‌رود.

شرکت Indigo، در حال همسو کردن شیوه‌های کشاورزی با تقاضای مصرف کنندگان است. این همسو سازی هم برای محصولات غذایی و هم برای الیاف اتفاق می‌افتد. دیوید پری، رئیس و مدیرعامل شرکت ایندیگو، بیان کرد که ما مشتاقیم تا به برنامه BCI بپیوندیم و در فعالیت‌های آنها جهت تولید الیاف پنبه بهتر و پایدارتر همکاری خواهیم کرد.

ایندیگو همچنین برای کمک به کشاورزان، جهت انجام الزامات مجوز BCI رفتاری متعهدانه دارد. همچنین جهت استفاده از منابع قابل توجه زراعی و جمع اوری داده‌های مورد نیاز برای سنجش بهبود پایداری در عملیات کشاورزی، به مزرعه داران کمک خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

منبع: https://www.innovationintextiles.com/indigo-announces-partnership-with-bci/

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×