اخبار نساجی

رفع مشکلات کارخانه پلی اکریل در اولویت شهرستان مبارکه قرار دارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت:پیگیری و رفع مسائل و مشکلات کارخانه پلی اکریل در اولویت مسوولان این شهرستان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، پروین صالحی  در دیدار با مدیر عامل کارخانه پلی اکریل در شهرستان مبارکه، اظهار داشت: همه ما در سال جاری که بعنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده وظیفه داریم که از تولید کنندگان و صنعتگران حمایت کنیم.

مشکلات شرکت پلی اکریل

شرکت پلی اکریل در دهه ۹۰ با فراز و نشیب های بسیار زیادی مواجهه شد و در سال های ۹۴ و ۹۵ تعطیلی بر این کارخانه حاکم شد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکلات شدید کارگری و بدهی های زیاد، مسائلی را در مسیر تولید این کارخانه ایجاد کرده بود که با همکاری شورای حمایت از تولید، این کارخانه بطور مجدد فعال شده است.

وی عنوان کرد: کارخانه پلی اکریل حدود یک هزار و ۸۵۰ کارگر داشت و با مشکلات کارگری بسیاری مواجهه بود و بدهی های این کارخانه خیلی افزایش پیدا کرده بود و سهامداران آن نیز ناراضی بودند.

صالحی خاطرنشان کرد: امروز کارگران در سایه مدیریت دلسوزانه رضایت نسبی خوبی دارند و بدهی این کارخانه هم با کمک مدیریت اقتصادی استان در حال تسویه شدن است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته وی، هیات مدیره کارخانه پلی اکریل در این دوره دغدغه تولید داشتند و با اقدامات خود نشان دادند که در شرایط سخت اقتصادی کنونی هم می‌توان کار کرد و تنها باید همت، عزم کار و انگیزه تولید داشت.

احیا مجدد کارخانه پلی اکریل

کارخانه پلی اکریل که در حال ورشکستگی مجدد بود با تیم جدید و با انگیزه مدیریتی امروز با قدرت در حال تولید است.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: سال گذشته خط اکریلیک ۲ این کارخانه افتتاح شد و کارگران جدیدی استخدام شدند که مراحل جذب آنها در مراحل نهایی قرار دارد.

کارخانه پلی‌اکریل در اصفهان با بیش از چهار دهه فعالیت مادر صنعت نساجی کشور و استان اصفهان بشمار می‌آید؛ مهمترین تولیدات این کارخانه، الیاف اکریلیک، نخ و الیاف پلی‌استر است که به‌عنوان مواد اولیه در شرکت‌های نساجی و تولید فرش و پتو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مجموعه بزرگ صنعتی در سال‌های گذشته دچار مشکلات مالی و در سال‌های ۹۵ و ۹۶ خطوط تولید آن متوقف شد اما با حمایت‌های دولت، دستگاه قضایی و امنیتی و پرداخت تنخواه، تعدادی از خطوط تولیدی آن فعال شد و کارگران به سر کار بازگشتند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×