اخبار نساجیگالری ویدئو

مصاحبه با خانم یاسمین کاپتان مدیر بازاریابی نمایشگاه نخ استانبول

نمایشگاه بین المللی نخ استانبول امسال با حضور ۵۸۳ غرفه گذار که از ۲۰ کشور خارجی آمده بودند برگزارشد. ۴ پاویون از کشورهای هند، چین، ازبکستان و بلاروس داشتیم. در مقایسه با سال ۲۰۲۲ صد در صد افزایش فضای نمایشگاه داشتیم. نمایشگاه امسال در فضایی به مساحت ۴۰.۰۰۰ متر مربع برگزار شد.

نمایشگاه نخ امسال قرار بود در بهمن ماه برگزار گردد به دلیل وقوع زلزله در ترکیه که همه چیز را عمیقا تحت تاثیر قرار داد تصمیم گرفتیم که نمایشگاه را به تعویق بیاندازیم. چون تعداد زیادی از غرفه گذاران و همچنین بازدیدکنندگان ما از داخل کشور هستند.

تاخیر در نمایشگابه دلیل وقوع زلزله برایمان یک اجبار بود اما هیچ نکته منفی برایمان به همراه نداشت. غرفه گذران از حضور در نمایشگاه بسیار راضی هستند و بازدیدکنندگان به راحتی محصول مورد نیاز خود را پیدا می کنند. امیدواریم به زودی مناطق زلزله زده بازسازی شده و همه چیز روبراه شود.

نمایشگاه نخ استانبول یکی از بهترین نمایشگاه های نساجی در حوزه نخ و صنایع وابسته به آن نه تنها در خاورمیانه و اروبا بلکه در دنیاست. نمایشگاه امسال نخ استانبول به دلیل افزابش در تعداد غرفه گذار و متراژ نمایشگاهی با افتخار رتیه اول را در دنیا از آن خود کرده ایم.

در حوزه نخ نمایشگاه نخ استانبول بسیار ارزشمند است. ما از حضور غرفه گذاران و بازدیدکنندگان خارج در این نمایشگاه بسیار خوشحالیم. همان طور که قبلا اشاره کردم نمایشگاه امسال با بیش از ۵۸۳ غرفه گذار و بیش از ۱۵/۰۰۰ هزار بازدیدکننده خارجی برگزارشد. نمایشگاه بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیار خوب پیش رفت. بیشترین بازدیدکنندگان از کشورهای آلمان بلژیک الجزایر چین مراکش اسپانیا ایتالیا هستند.

استانبول تنها مرکز تجاری ترکیه نیست بلکه برای ترکیه یک پلتفرم عالی برای فشن و صنعت مد هم هست. استانبول شهری است که قدرت جذب بازدیدکننده خارجی را دارد و هم از نظر جفرافیایی شهر بسیار مهم برای ترکیه به حساب می آید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

استانبول از بسیاری جهات تقریباً در قلب ترکیه واقع شده است. استانبول به عنوان مرکز مد و فشن وجود شرکت های نساجی مهم در استانبول، مزیت های تجاری ارائه شده به شرکت ها، موقعیت شهری که قاره های اروپا و آسیا را به هم متصل می کند را می توان از جمله دلایلی برشمرد که منجر به برگزاری نمایشگاهی بسیاری در حوزه نساجی در این شهر شده است.

به همین دلیل انتخاب استانبول به عنوان شهر برگزاری نمایشگاه برای ما نتایج مثبتی به همراه دارد. استانبول همانند پلی است که آسیا را به اروپا متصل می کند.منتظر دیدار غرفه گذاران و بازدیدکنندگان در نمایشگاه نخ استانبول در سال ۲۰۲۴ هستیم.

طیف وسیعی از محصولات شامل نخ های پنبه ای، نخ های الاستان، نخ های پشمی، نخ های اکریلیک، نخ های ویسکوز، نخ های پلی استر، نخ های ابریشم، نخ های نایلون، نخ های بافت دار، نخ های فانتزی، نخ های ارگانیک، نخ های پلی پروپیلن، نخ های رژنر، نخ های رژنر – نخ های بافندگی، الیاف، مابون، بوبین ها و …در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. به خاطر تنوع محصولات ارایه شده در این نمایشگاه غرفه داران و بازدیدکنندگان بسیار راضی هستند.

بازدیدکنندگان از بخش های مختلف صنعت نساجی از جمله:
تولید کننده – پارچه های بافته شده
تولید کننده – جوراب بافی و جوراب
تولید کننده – منسوجات خانگی
تولید کننده – منسوجات فنی
تولید کننده پوشاک و لوازم جانبی
تجهیزات جانبی
تولید کننده الیاف/نخ
شرکت واردات و صادرات
نماینده / شرکت بازرگانی
عمده فروش / توزیع کننده

شرکت ها در سال های اخیر اهمیت بیشتری به کاهش ردپای کربن می دهند. و روی مفاهیم بازیافت و داشتن محیط زیست پایدار خیلی کار می کنند. از این رو ، امسال به عنوان اولین قدم یک فضای جدید در نمایشگاه ایجاد کرده ایم به اسم ماجراجویی نخ.

در قسمت ”ماجراجویی نخ“، از ضایعات نخ تا محصول نهایی، که توسط تیم بازاریابی نمایشگاه بین‌المللی نخ استانبول طراحی شده است، با بازدیدکنندگان در خصوص نخ‌های بازیافتی صحبت و اجرا می شود. در آن فضای اختصاص داده شده، مراحل بازیافت با استفاده از نمونه محصولات دریافتی از شرکت های غرفه دار برای بررسی بازدیدکنندگان ارائه می شود. از مرحله تبدیل Pet به الاف الیاف به نخ و نخ به لباس فرش جوراب و …

دفاتر فروش ما در کشورهای ایران گرجستان روسیه و یونان است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×