اخبار نساجیگالری ویدئو

مصاحبه با آقای دکتر جریان مدیر عامل شرکت نفیس نخ در نمایشگاه نخ استانبول

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نفیس نخ در سه دوره نمایشگاه نخ استانبول شرکت کرده است. هدف از شرکت در نمایشگاه مذاکره با مشتریان و توسعه صادرات هست. با سازمان دهی تیمی که در نمایشگاه صورت گرفته در رابطه با نوآوری هایی که در کشورهای مختلف در حوزه نخ اتفاق افتاده است مورد بررسی قرار میگیرد و از آن استفاده میشود.

در نتیجه مذاکرات با مشتریان مختلف، صادرات قابل توجهی داشتیم قابلیت و پتانسیل درخواست محصولات برای صادرات شاید بیش از یک سوم تولید ما را شامل میشود.ب ا وجود محدودیت در ظرفیتی که داشتیم صادرات را شروع کردیم و روند ما روند رو به جلو هست که از اثار و اثرات حضور و فعالیت در نمایشگاه هست.

نفیس نخ یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده نخ های پلی استر در ایران می باشد. از نظر تنوع در تولید متنوع ترین محصولات مختلف مورد استفاده در صنایع فرش، پتو، پرده و پارچه های رو مبلی و … تولید میکند. شاید بیش از هزار نوع محصول را ما با رنگ های مختلف تولید میکنیم و همه تولید ما به صورت سفارشی هست.

به واسطه دانش فنی که در مجموعه نفیس نخ وجود دارد با کیفیت ترین محصول را ما در مجموعه نفیس نخ تولید میکنیم به همین جهت تقاضا برای محصولات ما در داخل و خارج کشور فوق العاده بالا هست شاید میزان تقاضا برای تولید محصول ما بیش از دوب رابر تولید ما هستش.

بنابراین ما با برنامه ریزی که برای توسعه تولید مجموعه نفیس نخ انجام دادیم یک سرمایه گذاری ۵۰۰ ملیارد تومانی انجام دادیم که درحال استقرار ماشین آلات جدید هستیم که بتوانیم ۵۰% ظرفیتمان افزایش دهیم.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×