اخبار فرش ماشینیمقالات فرش ماشینی

معرفی مراکز فروش فرش ماشینی در تهران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

خرید و انتخاب فرش همیشه یکی از بخش‌های مهم طراحی و دکوراسیون خانه است. زیبایی خانه‌هایی که با فرش‌های دستباف و ماشینی مفروش شده‌اند، دو چندان می‌شود و این واقعیتی است که نمی‌توان چشم بر روی آن بست. به‌همین اندازه نیز خرید فرش اهمیت دارد. شهر تهران به عنوان پایتخت، یکی از شهرهای مهمی است که می‌توان برای خرید وسایل خانه از جمله فرش به آن مراجعه کرد. اگر به دنبال فرش باشید، فرش ماشینی تهران بدون شک در لیست انتخاب‌ها و جست‌وجو‌های شما برای یافتن بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ی خرید خواهد بود. ما در این یادداشت همه‌ی آن‌چه که درباره‌ی مراکز فروش فرش ماشینی در تهران باید بدانید، برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. اگر قصد خرید و آشنایی با بازار فرش را دارید تا پایان این مطلب همراه ما بمانید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذاریم.

خرید فرش ماشینی

فرش‌بافی تنها یک صنعت تولید در کشور ما نیست. هنر، صنعت، فرهنگ و اصالت ایران است. درواقع فرش تکه‌ای از شکوه ایران به‌شمار می‌آید؛ به همین دلیل است که حضور آن در خانه‌ی هر ایرانی، نقشی پررنگ دارد. با همه‌ی این توصیف‌ها تهیه‌ی و خرید فرش یکی از سخت‌ترین کارها و در عین حال لذت‌بخش‌ترین انتخاب‌ها می‌تواند باشد.

درصورتی که شما اطلاعاتی درباره‌ی این هنر چشم‌نواز داشته باشید و از بهترین مراکز فروش آن لیستی برای خود تهیه کنید، می‌توانید یک انتخاب آسان و خوب داشته باشید. در همه‌ی شهرهای کوچک اولین مرکزی که برای تهیه فرش به آن مراجعه خواهند کرد، بازار اصلی و بزرگ شهر است اما در شهرهای بزرگ امکان دارد انتخاب و مراجعه، آن‌قدرها آسان نباشد. زیرا که بسیاری از مراکز و مناطق مختلفی هستند که به عنوان نمایشگاه فرش در سطح شهر اقدام به فروش فرش می‌کنند. بازار فرش ماشینی تهران کجاست؟ چه برندهایی که در زمینه بافت فرش فعال هستند؟ اگر در خرید خود به دنبال فرش‌های ماشینی باشید و پرس‌وجو کنید، بازار بزرگ، بازار فرش ماشینی میدان هفت ‌تیر و بازار فرش مولوی را حتما در پاسخ جست‌وجوهایتان خواهید شنید. پیش از اینکه سری به این مراکز فروش فرش بزنیم؛ برای آشنایی بیشتر نگاهی کلی بر انواع و طرح‌های مختلفی که در بازار فرش خواهیم دید، داشته باشیم.

فروشگاه های خرید فروش فرش ماشینی در تهران
فروشگاه های خرید فروش فرش ماشینی در تهران

فرش و طرح‌های آن

طرح‌های آثار باستانی، اسلیمی، اقتباسی، بته جقه، گلدانی، طره هندسی، گل و… از جمله طرح‌هایی است که با مراجعه به بازار، در میان گزینه‌های انتخاب شما وجود دارد که میتوانید بر اساس سلیقه و بودجه‌ی مورد نظر خود انتخاب کنید

توجه به برند و کیفیت فرش‌ها نیز یکی از معیارهایی است که در انتخاب تاثیرگذار است. در مقاله‌ای دیگر به‌طور مفصل درباره بهترین برندهای فرش ماشینی صحبت کرده‌ایم.

مکان‌های خرید فرش در تهران

بازار بزرگ فرش

اگر از دوستان و آشنایان خود درباره‌ی خرید فرش سوال کنید، مسلما یکی از قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین مکان‌هایی که به عنوان بازار فرش ماشینی تهران، به شما معرفی خواهند کرد، بازار بزرگ در منطقه ۱۲ تهران است. دسترسی عمومی که برای رسیدن به بازار فرش ماشینی تهران می‌توانید از آن استفاده کنید، مترو خیام و یا مترو ۱۵ خرداد است. بازار در خیابان ۱۵ خرداد قرار دارد اما مترو خیام به بازار فرش نزدیک‌تر است که می‌تواند انتخاب شما باشد. پیش از رفتن به بازار از طریق نقشه‌ گوگل از ساعات کاری بازار فرش اطمینان حاصل کنید تا با مغازه‌های بسته مواجه نشوید و کارتان ناتمام بماند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فروش فرش در بازار فرش بزرگ تهران
فروش فرش در بازار فرش بزرگ تهران – عکس از ایسنا

 خیابان مولوی

خیابان مولوی هم یکی دیگر از مکان‌هایی است که می‌تواند مقصد شما برای خرید وفروش فرش باشد. انواع فرش‌های ماشینی در قیمت‌های متنوع برای انتخاب وجود دارد. برخی از این فروشگاه‌ها نیز به صورت عمده‌فروشی اقدام به فروش فرش می‌کنند.

خیابان هفت تیر

اگر ساکن تهران باشید و یا برای خرید به تهران سفر کرده باشید، به‌طور قطع نام میدان هفت تیر را شنیده‌اید. این میدان که از مراکز شهری مهم تهران است، به‌دلیل دسترسی به نقاط مختلف و مراکز اداری یکی از پر‌رفت‌وآمد‌ترین خیابان‌ها تبدیل شده است. مراکز تجاری و اقتصادی بسیاری از از قبیل فروش لباس و مانتو در آن وجود دارد اما خالی از لطف نیست اگر بدانید که مراکز فروش فرش ماشینی هفت‌تیر، جز مهم‌ترین‌های بازار فرش ماشینی تهران است. این میدان از جنوب با خیابان‌های مفتح، کریم‌خان و از سمت شمال با خیابان بهار شیراز و بزرگراه مدرس در ارتباط است.
استفاده مترو ازجمله مسیر‌های دسترسی به میدان هفت ‌تیر است.

خرید فرش از خیابان هفت تیر تهران
خرید فرش از خیابان هفت تیر تهران

خیابان سهروردی و ولیعصر

برای خرید فرش ماشینی تهران رفتن به خیابان سهروردی و ولیعصر هم یکی دیگر از انتخاب‌های شما می‌تواند باشد. در این خیابان انواع فروشگاه‌های فرش معروف را می‌توانید پیدا کنید.

فروشگاه‌های بزرگ فروش فرش (هایپر مارکت‌های فرش‌)

برای خرید فرش در تهران حتما با این سوال مواجه شده‌اید که در تهران فرش ماشینی از کجا بخریم؟ اگر ترجیح شما برای انتخاب فر‌ش‌، فرش‌های ماشینی باشد؛ بهترین جایی که می‌توانید مراجعه کنید و با خیال راحت از میان برند‌های متنوع و مختلف با توجه به شرایط و بودجه‌ی خود انتخاب کنید، هایپر فرش‌ها هستند. بد نیست این نکته درباره‌ی هاپیرفرش‌ها را در نظر داشته باشید که برخی شرکت‌ها اکثرا فرش‌های خود را به فروشگاه‌های بزرگ فرش می‌دهند. به همین دلیل است که انواع برند‌ها و کیفیت‌های مختلف و متوسط در فروشگاه‌های فرش وجود دارد. آمار فرش‌های ماشینی نسبت فرش‌های دست‌باف در فروشگاه‌ها بیشتر است.

لیستی از هایپر‌مارکت‌های فرش‌ که می‌توانند مقصد شما برای خرید فرش باشند، در زیر آمده است:

شهر فرش

شهر فرش از بزرگ‌ترین مراکز فروش فرش ماشینی در تهران است. با دو شعبه در شهر تهران به عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای فرش ماشینی تهران شناخته می‌شود. شعبه‌ی اول در جاده‌ی کرج و شعبه‌ی دوم آن پایین‎‌تر از میدان حر است. انواع فرش‌های ماشینی کودک، گلیم، مدرن، کلاسیک، گبه و … در این فروشگاه عرضه می‌شود. شناخت تکنیکی فرش، کار هرکسی نیست و نیازمند این است که حتما یک کارشناس فرش به عنوان راهنما در هنگام خرید کنار شما باشد. در شهر فرش، کارشناسانی متخصصی در کنار شما هستند که شما را از اول تا پایان خرید راهنمایی می‌کنند. تنوع فرش زیاد ولی برخی محصولات با همه کیفیت و برندهای معتبر نیست.

شعبه آقای فرش خرید فرش در شهر تهران
شعبه آقای فرش، خرید فرش در شهر تهران

آقای فرش

فروشگاه دیگری که از آن در لیست بازار فرش ماشینی تهران صحبت خواهیم کرد، فروشگاه آقای فرش است. آقای فرش نیز همانند شهر فرش، فروشگاه تخصصی فروش فرش است که انواع فرش ماشینی و دست‌باف و همچنین تابلو فرش در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف در آن برای ارائه به مشتریان و خریداران وجود دارد. شعبه‌ی اول فروشگاه آقای فرش، در بلوار آیت‌الله سعیدی، بازار مبل یافت‌آباد و شعبه‌ی دوم در خیابان حکیمیه تهران قراردارد. هم فرش دستباف هم ماشینی.

خرید فرش از شعبه دنیای فرش
خرید فرش از شعبه دنیای فرش

دنیای فرش

دنیای فرش از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت نموده و امروز با ارائه فرش ماشینی، تابلو فرش، فرش دست‌باف، فرش ایرانی و خارجی در شرق تهران قراردارد. هایپرمارکت تخصصی فرش در جاجرود، بازار مبل کمرد، روبروی پمپ بنزین است.

شعبه فرش وزرا
شعبه فرش وزرا

فرش وزرا

محصولات فرش دستباف و ماشینی ایرانی با کیفیت‌های خوب و متوسط و همچنین تنوع قیمت در مجموعه‌ی فروشگاه‌های فرش وزرا برای بازدید و خرید عموم موجود است. شما برای انتخاب و مراجعه به فروشگاه فرش وزرا می‌توانید به آدرس کرج، کوی کارمندان شمالی، خیابان آزادی جنوبی بروید.

خرید فرش از شعبه سرای ابریشم
خرید فرش از شعبه سرای ابریشم

سرای ابریشم

آخرین هایپرمارکت تخصصی فرش که در این لیست برای شما ذکر کرده‌ایم، فروشگاه سرای ابریشم با دو شعبه در شهر تهران است. در فروشگاه سرای ابریشم انواع فرش‌های ماشینی کلاسیک، ابریشم، کودک برای انتخاب شما در کنار هم جمع‌آوری شده است. خدمات فروشگاه سرای ابریشم تنها در زمینه‌ی فروش فرش خلاصه نشده است و خدماتی از قبیل مشاوره و دکوراسیون خانه نیز به شما ارائه می‌دهد. اگر فرش خانه شما کهنه شده است یا می‌خواهید که آن را با دیگر وسایل خانه هماهنگ کنید؛ این مجموعه با ارائه طرحی تحت عنوان تعویض فرش نو با فرش کهنه، شما را در انتخاب فرش جدید و تعویض آن یاری می‌کند.
آدرس فروشگاه سرای ابریشم شعبه مرکزی بازار، چهارراه سیروس و شعبه‌ی دوم چهارراه پاسداران است.

نمایندگی برند‌های بزرگ در شهرهای مختلف

بسیاری از شرکت‌های تولید‌کننده‌ی بزرگ فرش هستند که در شهرهای مختلف نمایندگی‌های پخش مستقیم فرش دارند، به همین دلیل ممکن است از تمامی برندهای معتبر و باکیفیت در فرشگاه‌های بزرگ تخصصی فرش وجود نداشته باشد.
برندهایی نظیر فرش بهشتی، فرش الماس کویر کرمان، قیطران، قالی سلیمان، مشهد، توس مشهد، زمرد مشهد، فرش ماهور و فرش محتشم در این دسته از برند‌ها قراردارند که شما با مراجعه سایت آن‌ها و پیداکردن نمایندگی برندها در شهرهای خود، می‌توانید یک فرش با کیفیت و اصل را در سبد خرید خانه‌ی خود قراردهید.

چند نکته مهم

هنگامی که قصد خرید فرش ماشینی تهران را دارید در نظر داشته باشید که برخی از فروشگاه‌ها سرویس حمل‌ونقل رایگان برای فرش‌های خود ندارند و این به معنی آن است که هزینه‌ی حمل فرش نیز با خود شما است. پس اگر به فکر مراجعه به فروشگاه‌های نزدیک محل زندگی خودتان باشید، شما را در هزینه‌ی خریدتان کمک می‌کند و هزینه‌ی کمتری را پرداخت خواهید کرد. برخی از فروشگاه‌ها نیز ارسال رایگان دارند که پیش از خرید می‌توانید با سوال کردن درباره‌ی این سرویس از متصدیان فروشگاه، خیال خود را از بابت ارسال فرش‌تان آسوده کنید. اگر قصد رفتن به دو فروشگاه دنیای فرش یا سرای ابریشم را دارید، کافی ست با این دو فروشگاه تماس بگیرید تا هزینه اسنپ رفت و برگشت برای شما رایگان سود.

ضمناً اگر می‌خواهید بدانید فرش ماشینی کدام شهر بهتر است ما در مطلبی جدا به آن پرداخته‌ایم.

لیستی از مراکز فروش فرش ماشینی در تهران

ما در این یادداشت، برای راحتی شما و انتخاب و خرید بهتر فرش مورد‌علاقه‌ی خود، لیستی از برندها و فروشگاه‌های بازار فرش ماشینی تهران فراهم کرده‌ایم که می‌توانید با مطالعه‌ی آن مراکز نزدیک به محل زندگی خود را پیدا کنید و با امکانات آن‌ها آشنا شوید.

در زمان تماس و مراجعه به هریک از فروشگاه‌های فرش، با ذکر نام مجله‌ی کهن می‌توانید از تخفیف‌ برخوردار شوید.

نام فروشگاه آدرس شماره تلفن سایت  
گالری فرش عرب تهران، خیابان شهید مصطفی خمینی، جنب کوچه سید اسماعیل دوم، پلاک ۱۴۲ ۰۲۱۵۵۶۳۴۵۸۵ اولین فرش ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه در جهان

ارائه انواع فرش ابریشم گونه برلیان، فرش پایار، اسطوره، نگین پارس و انواع فرش‌های فانتزی ترک و ایرانی

فروشگاه هدیه تبریز خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سیروس، پاساژ بزرگ فرش ایرانیان، طبقه‌ی همکف، پلاک ۲۸ ۰۲۱۵۵۱۶۲۸۰۹

۰۹۱۲۲۸۰۹۵۲۸

فروش انواع فرش‌های دست‌باف‌گونه شانه ۱۲۰۰، ۱۰۰۰، ۷۰۰

تبریز، کاشان، محتشم، مشهد

فرش عرش تهران، بازار، خیابان مصطفی خمینی،پایین‌تر از چهارراه سیروس، بازار فرش ایرانیان، طبقه اول، پلاک ۳۳-۳۴ ۵۵۱۵۲۵۰۰

۵۵۱۵۱۷۱۷

فکس: ۵۵۵۷۴۶۰۰

فرش عرش تهران، بازار، خیابان مصطفی خمینی،پایین‌تر از چهارراه سیروس، بازار فرش ایرانیان، طبقه اول، پلاک ۲

فرش عرش

۰۲۱۵۵۱۶۰۰۷۱
فرش عرش تهران، بازار، خیابان مصطفی خمینی،پایین‌تر از چهارراه سیروس، رو‌به‌روی بانک مهر اقتصاد، پلاک ۱۵۴ ۰۲۱۵۵۱۵۲۵۱۰

۰۲۱۵۵۱۵۲۶۱۲

نمایشگاه و فروشگاه فرش البرز تهران، بازار، خیابان مصطفی خمینی،پایین‌تر از چهارراه سیروس، شماره ۲۵۶ و ۲۵۸ ۰۲۱۵۵۶۹۳۸۰۲ الی ۸

ارتباط با مشتریان:

۰۲۱۵۵۶۹۳۸۱۱

فرش گلرخ تهران، بازار، خیابان مصطفی خمینی،پایین‌تر از چهارراه سیروس، بازار فرش ایرانیان، طبقه اول، پلاک ۳۸، دفتر فروش گل‌رخ ۰۲۱۵۵۶۹۴۵۰۳

۰۲۱۵۵۶۹۵۱۹۳

فرش پردیس مشهد تهران، بازار، خیابان مصطفی خمینی،پایین‌تر از چهارراه سیروس، بازار فرش ایرانیان، پلاک ۲۱ ۰۲۱۵۵۶۹۴۱۶۲
قالی سلیمان تهران، بازار، خیابان مصطفی خمینی،پایین‌تر از چهارراه سیروس، بازار فرش ایرانیان، شماره ۱۹ ۰۲۱۵۵۱۶۲۶۲۰

۰۹۱۲۹۲۷۳۵۷۱

تنها تولید‌کننده فرش پشم، فرش دست‌باف‌نمای هزارشانه، هزارودویست‌شانه و ابریشم
فرش عرش تهران، بازار، خیابان مصطفی خمینی،پایین‌تر از چهارراه سیروس، رو‌به‌روی هنرستان قدس – سرای البرز ۰۲۱۵۶۳۸۱۶۱۷
فرش مشهد تهران، ضلع شمالی میدان هفت‌ تیر ۰۲۱۸۸۳۰۱۸۷۰

۰۲۱۸۸۳۰۱۱۵۵

فرش مشهد نمایشگاه و فروشگاه مرکزی شهر فرش مشهد
فرش بهشتی تبریز

 

ضلع شمال غرب میدان هفتم تیر، پلاک ۱ ۰۲۱۸۸۸۴۳۸۴۰

۰۲۱۸۸۸۳۶۶۸۴

فرش بهشتی تبریز فروشگاه هفتم تیر

نمایندگی فرش بهشتی تبریز

فروشگاه و نمایشگاه قالی سلیمان میدان هفت تیر، ابتدای اتوبان مدرس شمال، پلاک ۱ ۰۲۱۸۸۳۱۴۶۵۸

۰۲۱۸۸۳۱۴۶۵۷

قالی سلیمان
خاطره کویر کاشان ضلع شمالی میدان هفت تیر، خیابان ۱۶ غفاری ۰۲۱۸۸۳۱۰۸۱۳

۰۲۱۸۸۳۱۰۶۹۸

فروشگاه یلدای کویر میدان هفت تیر، مقابل فروشگاه یاس، پلاک ۸ ۰۲۱۸۸۳۰۴۶۴۰ یلدای کویر
فروشگاه علاءالدین میدان هفت تیر، ابتدای مدرس ۰۲۱۸۸۳۱۸۱۹۱ علاءالدین عرضه‌کننده برترین فرش‌های کلاسیک و مدرن
فرش آهو شعبه یک: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، پاساژ برلیان

شعبه دو: شمال میدان هفت تیر، ابتدای بزرگ‌راه مدرس، پلاک ۹

 ۰۲۱۸۸۳۴۳۸۷۷ فرش آهو تولید‌کننده و ارائه دهنده انواع فرش‌های مدرن و پست مدرن
رادین فرش شعبه یک: تهران، هفت تیر، برج نگین آبی، طبقه همکف ۰۲۱۸۸۸۲۴۵۲۴

۰۲۱۸۸۸۲۴۵۰۷

رادین کارپت
فرش تهران هفت تیر، ضلع شمال غربی، روبه‌روی فروشگاه یاس، فرش تهران ۰۲۱۸۸۸۲۲۲۱۲

۰۲۱۸۸۳۰۰۸۶۶

فرش مشیری هفت تیر، ضلع شمال غربی، ابتدای مدرس جنوب، پلاک ۲، طبقه همکف ۰۲۱۸۸۸۳۵۰۱۷

۰۲۱۸۸۸۴۸۳۴۳

فرش ترمه ضلع شمالی میدان هفت تیر، مجتمع نگین آبی، طبقه همکف، پلاک ۲۲، ۰۲۱۸۸۸۶۷۵۱۶

۰۲۱۸۶۰۷۰۰۳۶

فرش گل ابراهیم مشهد ۰۲۱۷۷۱۶۶۸۵۲

۰۹۱۲۲۰۴۵۷۳۲

فرش شهروند خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سیروس، بازار فرش ایرانیان، طبقه همکف، شماره ۲۵ ۰۲۱۵۵۵۷۴۶۰۳
گالری فرش نیاوران خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سیروس، بازار فرش ایرانیان، طبقه منفی ۱، پلاک ۷ ۰۲۱۵۵۵۷۴۶۰۲
خاطره کاشان

 

 

خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سیروس، بازار فرش ایرانیان، پلاک ۲۳ ۰۲۱۵۵۶۳۶۳۲۶
گالری فرش سعید شعبه یک: خیابان مصطفی خمینی، جنب باربری شمال کناره، پلاک ۱۸۹

شعبه دو: خیابان مصطفی خمینی، مقابل میدان سید اسماعیل، پاساژ مباشر، پلاک ۱۲

۰۲۱۳۳۵۵۳۱۱۰

۰۲۱۳۳۵۳۳۷۵۰

ارائه انواع فرش ۵۰۰شانه، ۷۰۰ شانه و فانتزی
گالری فرش صفابخش خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سیروس، بازار فرش ایرانیان، طبقه همکف، پلاک ۲۴ ۰۲۱۵۵۱۶۲۹۹۴

۰۲۱۵۵۶۹۴۱۰۶

عرضه‌کننده انواع فرش‌های ۱۲۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه
فرش جردن خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سیروس، بازار فرش ایرانیان، طبقه همکف، پلاک ۱۶ ۰۲۱۵۵۶۹۴۱۷۳ رقیب نفیس‌ترین فرش دست‌باف ایران
گالری فرش اردیبهشت خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سیروس، بازار فرش ایرانیان، طبقه همکف، پلاک ۱۷ ۰۲۱۵۵۱۶۲۹۸۱ بورس فرش‌های فانتزی و اسپرت
گالری فرش پارسی خیابان مصطفی خمینی، پلاک ۱۷۹ ۰۲۱۳۳۱۳۵۳۲۷ نمایندگی فرش مشهد اردهال
فرش نگین مشهد خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سیروس، بازار فرش ایرانیان، طبقه همکف، پلاک ۲۷ ۰۲۱۵۵۱۶۲۵۵۰

جهت دریافت آخرین خبرها و به روز ترین نمایشگاه های نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×