اخبار نساجی

نخستین کارخانه نساجی حجاب شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال نخستین کارخانه نساجی حجاب کشور در شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد.

نعیم امامی ظهر امروز در مراسم تجلیل از صنعتگران فعال استان با اشاره به بهره‌برداری از کارخانه نساجی تولید چادر مشکی در شهرکرد اظهار داشت: کارخانه تولید پارچه چادر مشکی با ظرفیت ۱۰ میلیون مترمربع به زودی در شهرکرد افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی پتروشیمی لردگان افزود: با پیگیری‌های مستمر مسئولان استانی ۷۰ درصد تجهزیات این پتروشیمی خریداری شد و در حال حاضر ۶۵۰ نیروی بومی در این پتروشیمی در حال فعالیت هستند، پیش‌‌بینی می‌شود تابستان سال آینده این پتروشیمی به بهره‌‎برداری برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۵۰ طرح تولیدی در استان مجددا به چرخه حیات بازگشت داده می‌شوند بیان کرد: تا پایان سال جاری ۲۵۹ طرح با سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در استان اجرا می‌شود که ۵۰ طرح آن از شاخص‌ترین طرح‌ها است که با حضور معاون رئیس جمهور در تابستان به بهره‌برداری می‌رسند، بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲ هزار نفر را در استان فراهم می‌کند.

امامی خاطرنشان کرد: صنایع فولاد سفیددشت، آب معدنی نگین زردکوه، صنایع ورق‌های پوشش‌دار تاراز با تولید ۲۸۰ تن ورق، شرکت شارا پرتو ایرانیان، نساجی حجاب شهرکرد، پتروشیمی لردگان و متالوژی آسیا از جمله طرح‌های در دست افتتاح یا بازگشت به چرخه حیات هستند.

وی با اشاره به فعالیت شرکت شارا پرتو ایرانیان گفت: این شرکت در راستای ضدعفونی کردن صنایع غذایی فعالیت می‌کنند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شرکت متالوژی آسیا در شهرستان بن تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×