اخبار نساجی

نشست هیئت رئیسه تولیدکنندگان اسپان باندی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اردیبهشت ماه امسال دفتر انجمن صنایع نساجی ایران میزبان هیئت رئیسه تولیدکنندگان اسپان باندی عضو کارگروه منسوجات بی بافت انجمن بود.

در این نشست که با موضوع لزوم افزایش کف عرضه تامین مواداولیه مورد نیاز واحدهای تولید‌کننده اسپان باند تشکیل شده بود،حاضرین به طرح نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

در این نشست آقای بابالو به نمایندگی از انجمن ملی پلیمر ایران نیزحضور داشتند که به طرح مسائل و مشکلات واحدهای پتروشیمی درتامین خوراک مورد نیاز پرداخت و افزایش کف عرضه محصولات درگریدهای مختلف را مستلزم کسر سهمیه از سایر گریدها دانست.

در ادامه این نشست نمایندگان بافتینه و بافتسان با اشاره به تعطیلی واحدهای تولیدی به دلیل عدم تامین مواد اولیه به طرح آمار عرضه و تقاضای گرید های مورد نظر در ماههای اخیر پرداختند و تداوم تولید را نیازمند اتخاذ تصمیم کارشناسی در تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدها دانستند.

در ادامه این نشست سایر تولیدکنندگان اسپان باندی نیز با طرح موضوعات مختلف در حوزه عرضه تلفیقی، افزایش کف عرضه،تخصیص ارز برای واردات مواد اولیه، نتایج مثبت مربوط به تجمیع گریدها و جلوگیری از ایجاد انحصار به ظرفیت های جدید اضافه شده به تولید و عدم تناسب بین ظرفیتهای موجود و کف عرضه فعلی اشاره فرمودند.

در این نشست دکتر سلیقه به نمایندگی از دفتر صنایع منسوجات وپوشاک وزارت صنعت نیز حضور داشتند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در جمع بندی موارد مطروحه مقرر شد تا انجمن نتیجه را در خصوص تامین مواد اولیه واحدهای تولید به دفتر صنایع منسوجات و پوشاک منعکس نماید.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×