اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه هیم تکستایل… خواب آرام در فرانکفورت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه هیم تکستایل فرانکفورت بی شک یکی از بزرگترین نمایشگاه های نساجی در دنیا و البته به نظر نویسنده زیباترین و سازمان یافته ترین نمایشگاه دنیا! در گزارش های مجزا سعی می کنم تا علت اینکه چرا نمایشگاه هیم تکستایل را زیباترین و سازمان یافته ترین نمایشگاه نساجی دنیا می دانم ذکر کنم. در این نوشته کوتاه فقط می خواهم از  یک خواب آرام در فرانکفورت برایتان بگویم

نمایشگاه هیم تکستایل هر ساله بر روی یکی از بخش های صنعت منسوجات خانگی تمرکز می کند. این بخش با توجه به ترندهای موجود در بازار ، نیاز جامعه، سمت و سوی تکنولوژی ها و روند حرکتی صنعت منسوجات خانگی در دنیا توسط صاحبنظران و کارشناسانی از سراسر دنیا تعیین و اعلام می شود. در سال ٢٠١٩ این افتخار نصیب بخش کالاهای خواب شد و نمایشگاه با تمرکز بر محصولات و تکنولوژیهایی که بر روی فراهم کردن یک خواب آرام برای همه دخیل هستند آغاز شد

شاید تا چند سال پیش هنوز سه نیاز اصلی انسان خوراک و پوشاک و مسکن بود اما با پیشرفت جوامع ، به ویژه در اروپا و آمریکا مسکن و پوشاک دیگر نیاز اساسی نیست. به گفته کارشناسان اروپایی حاضر در نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت پس از غذای خوب و سالم و ورزش کردن ، خواب راحت سومین نیاز مهم بشر امروز است. خواب به قدری مهم است که بسیاری از  پرشکان از ان به عنوان کلید سلامتی ، آرامش و موفقیت در کار یاد می کنند به ویژه برای انسان صنعتی و مشوش امروز خواب آرام یک نیاز غیر قابل چشم پوشی است. در نمایشگاه هیم تکستایل امسال علاوه بر کالاهای خوابی که به طور سنتی هرساله در نمایشگاه وجود دارد ( مانند پتو، تشک، بالش، تشک های خوشخواب و ….) محصولات جدید دیگری هم در این بخش عرضه شد از جمله تجهیزات الکتوهنیکی که در زیر تختخواب فرد قرار گرفته و سعی می کند رفتارها و الگوی خواب شما را مورد بررسی مداوم قرار دهد.

در حاشیه نمایشگاه نیز سمینارها و همایش های مختلفی در این رابطه برگزار گردید و صاحبنظران و کارشناسان این بخش آخرین دستاوردهای بدست آمده را تشریح کردند.

فرانکفورت در یک نگاه

فرانکفورت یکی از کهن ترین شهرهای قاره اروپا میباشد که در تاریخ نام آن به عنوان شهر تجارت و بانک برده شده است. قدیمی ترین متنی که در آن نام این شهر همراه با عناوین مذکور بوده است به سال ۷۹۴ میلادی بر میگردد. همچنین نخستین نمایشگاه این شهر در سال ۱۲۴۰ میلادی برگزار گردید. این شهرت ، شهر بانک و تجارت ، تا کنون پابرجا مانده است .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در حال حاضر فرانکفورت یکی از مهمترین شهرهای اروپا در ضمینه های بانکداری و نمایشگاهی بوده ، به نحوی که مقر بانک مرکزی اروپا در آن قرار گرفته است و گسترده ترین شرکت نمایشگاهی آلمانی در جهان متعلق به این شهر میباشد .

در کنار تعداد بالای بازرگانانی که از قدیم به شهر رفت و آمد داشته اند ، هتلها ، رستورانها ، مراکز تفریحی و فرهنگی و از همه مهمتر ناوگان حمل و نقل بین المللی و درون شهری رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است .

هم اکنون تامین راحتی و آسایش مسافران از مهمترین اولویتهای مسئولین شهر بوده که این حساسیت موجب گردیده است ساکنان فرانکفورت به مهمان نوازترین شهروندان آلمانی مشهور گردند .

با مطالعه زیر گروههای این بخش که شامل راههای دسترسی به نمایشگاه و مشخصات امکانات رفاهی و مکانهای تفریحی شهر مانند هتلها، رستورانها، مراکز خرید و … می باشد، از مدت اقامت خود حداکثر استفاده را ببرید.

 

 

گزارش کامل این نمایشگاه و … را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید :

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×