اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در اردبیل گشایش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان استان نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی با هدف حمایت و معرفی کالاهای داخلی در محل نمایشگاه دائمی بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

معصومی مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل در این مراسم اظهار داشت: مهم‌ترین هدف ما حمایت از کالاهای ایرانی است که همه‌ساله با برگزاری این نمایشگاه به دنبال تحقق این اهداف مهم هستیم و امسال نیز این نمایشگاه با حضور ۴۰ واحد تولیدی از ۹ استان کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: از جمله محصولاتی که در این نمایشگاه به معرض دید گذاشته شد می‌توان به لوازم خانگی، لوستر، فرش ماشینی و تابلو فرش، تجهیزات آشپزخانه، صنایع چوبی و دکوراسیون و تزئینات داخلی منزل اشاره کرد که با تخفیفات ویژه نمایشگاهی در اختیار خریداران قرار گرفت.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل تصریح کرد: از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به ایجاد تبادل بین تولیدکنندگان اشاره کرد تا با از دانش و اطلاعات آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی آگاه شوند و علی‌رغم این موضوع باید ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین فروشندگان و تولیدکنندگان نیز ایجاد شود.

گشایش نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در اردبیل

گشایش نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در اردبیل

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گشایش نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در اردبیل

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×