اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

نمایشگاه دموتکس ترکیه (خاور میانه) ؛ شیرین مثل باقلوای آنتپ!!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه دموتکس ترکیه پس از هجرت به قازی آنتپ بالاخره توانست به سریال ناکامی های شرکت نمایشگاه های هانوفر در برگزاری شعبه خاورمیانه ای دموتکس پایان دهد و امروز بیش از هر زمان دیگری کام برگزار کنندگان را شیرین کند آنهم مثل باقلواهای شیرین آنتپ!
پنجمین دوره نمایشگاه دموتکس ترکیه امسال با حضور ۱۹۵ شرکت تولید کننده در شهر قازی انتپ ترکیه برگزار شد. از مهمترین کشورهای غرفه گزار در این رویداد می توان به ترکیه، بلژیک، هند، ایران، چین، دانمارک، ایالات متحده امریکا، اردن، صربستان، ازبکستان و ترکمنستان اشاره کرد.
از این رویداد چهار روزه حدود ١٢هزار نفر از ٨٩ کشور جهان بازدید کردند که رقمی قابل توجه است و رشد خیره کننده ٣٠ درصدی نسبت به سال پیش نشان می دهد.
این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاه های هانوفر المان و با همکاری اتاق بازرگانی و تجارت شهر قازیان تپ، اتحادیه صادر کنندگان فرش آناتولی و اتحادیه بافندگان فرش قازیان تپ برگزار می شود.

آمریکا، صربستان و ترکمنستان برای اولین بار در این نمایشگاه غرفه گذار معرفی کردند و به دنبال فروش محصولات خود در منطقه خاورمیانه و ملاقات تجار و بازرگانان بین المللی بودند.
آقای الکساندر کوهنل (Alexander Kuhnel) مدیر عامل شرکت نمایشگاه های هانوفر شعبه ترکیه در مورد این نمایشگاه می گوید:”ما بسیار از استقبال خوب تولیدکنندگان و فعالان صنعت فرش ماشینی ترکیه و دیگر کشور ها از این رویداد خرسند هستیم و این موجب افزایش هرچه بیشتر اعتبار برند دموتکس ترکیه خواهد شد، این نمایشگاه یک فرصت بی نظیر برای برقراری روابط تجاری در صنعت فرش ماشینی در منطقه خاور میانه به ویژه در ترکیه و همسایگان استراتژیک این کشور است، همانطور که در سال های گذشته شاهد آن بودیم برگزاری این رویداد نقش مهمی در افزایش سطح تجارت و صادرات شرکت های تولید کننده فرش قازیان تپ به عنوان قطب اول تولید و صادرات فرش جهان داشته است.
به زودی باید شاهد برگزاری نمایشگاه دموتکس آمریکا باشیم و مسلما حضور قدرتمند شرکت های تولید کننده فرش ماشینی ترکیه در آمریکا نیز ادامه خواهد داشت.”
هرچند بخش اعظم این نمایشگاه هر ساله به فرش ماشینی و صنایع وابسته آن مرتبط است اما سایر بخش ها نظیر فرش دستباف، کفپوش های نساجی، گلیم، جاجیم، انواع پادری ها، نخ و الیاف، کفپوش های ارتجاعی، لمینیت و تجهیزات وابسته به ماشین آلات این صنعت نیز در نمایشگاه حضور داشتند. نکته بسیار مهم و جالب در این رویداد هیات های خریداری بود ه توسط شرکت نمایشگاه های آلمان از کشورهای روسیه، کانادا، بلغارستان و قزاقستان به نمایشگاه آورده شدند و منجر به عقد قراردادهای بسیاری با شرکت های حاضر در نمایشگاه به ویژه تولیدکنندگان ترک شد.

رویدادهای پیش رو:
دموتکس هانوفر: (١۴-١١) ژانویه ٢٠١٩/ هانوفر
دموتکس چین: (٢٨-٢۶) مارچ ٢٠١٩/ شانگهای
دموتکس آمریکا: ٢٨ فوریه- ٢ مارچ ٢٠١٩/ آتلانتا

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×