اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه صنعت مد و پوشاک آفریقای جنوبی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نمایشگاه بین المللی مد ژوهانسبورگ در ماه می ۲۰۱۵ درهای خود را به روی بازدیدکنندگان برای دومین بار خواهد گشود.

این نمایشگاه که بازاری جامع برای صنعت مد است از ۲۱ می در شهر ژوهانسبورگ آغاز به کار خواهد نمود. ژوهانسبورگ یکی از شهرهای مدرن و مرفه در آفریقای جنوبی است.

شرکت نمایشگاهی ترکل ترکیه نمایشگاه “Fashionist” را در تاریخ ۲۱ الی ۲۳ می ۲۰۱۵ مطابق با ۳۱ اردیبهشت الی ۲ خرداد ۱۳۹۴ در مرکز همایش Sandton که ساختمانی مدرن در ۱۲ طبقه و ۲۲.۰۰۰ متر مربع است و مکانی برای برگزاری همایش ها ، نمایشگاه ها و رویدادهای خاص است، برگزار می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این نمایشگاه تخصصی مد خصوصا در بخش پوشاک آقایان، پوشاک بانوان، پوشاک کودکان، لباس بافتنی، لباس شنا، لباس زیر زنانه و لباس زیر و صنعت پارچه، صنعت فروشندگان کالا، پوشاک چرم، کفش و سراجی تمرکز کرده است.

مشارکت بین المللی از اروپا و خاورمیانه

این رویداد در انتظار به استقبال حدود بیش از ۱۰۰ غرفه دار و تقریبا ۶.۰۰۰ بازدید کننده حرفه ای است. این نمایشگاه هر سال در حال توسعه و  رشد است.

شرکت های بین المللی مانند : Moda di Centone, Piserro, Salkim Tekstil, Mondo, Cesur Tekstil, Fine Fratello در حال حاضر غرفه خودرا رزرو کرده و ۵۰% از ظرفیت این نمایشگاه را پر کرده اند.

در این نمایشگاه  مشارکت شرکت های داخلی از آفریقای جنوبی و همچنین مشارکت ملی از کشورهای فرانسه توسط فدراسیون پوشاک زنان فرانسه، اسپانیا توسط Briba وArranz Asociadosa SL، ایتالیا، پرتغال، ترکیه و مصر وجود خواهد داشت.

نمایشگاه یک فرصت عالی برای تقویت روابط  خود با خریداران تجاری آفریقا و وارد کنندگان بین المللی، پلت فرم بازاریابی ایده آل برای صادرکنندگان و یک تجربه واقعا به یاد ماندنی از fashionists آفریقای جنوبی است.

این رویداد طراحی شده است تا نشان دهد که تولید کنندگان آفریقایی و بین المللی نساجی، پوشاک و کفش می توانند در قیمت، کیفیت و استانداردها به رقابت بپردازند. این نمایشگاه تولید کنندگان، تامین کنندگان و ارائه دهندگان خدمات را در یک رویداد بزرگ یکپارچه به گرد هم می آورد و برای خریداران آفریقایی و بین المللی بازدید و بررسی آرایه وسیعی از محصولات و خدمات در یک سفر کارآمد را مقدور می سازد.

 زمان نمایش است …

Fashionist 2015 یک نمایشگاه تجاری است که در سه روز برگزار می شود و بیش از یک نمایش ساده مد است. در طول این رویداد، نمایش های مد که سازمان دهی شده اند بهترین راه برای توسعه و پیشرفت است که به وسیله آن غرفه گذاران فرصت آن را خواهند داشت که محصولات خود را در مسیری معتبر توسعه دهند.

 

 

For Further Information, please contact:
Turkel Fair Organization INC.
Tel: +90 212 284 2300  
Fax: +90 212 278 4402
E-Mail: fashionist@turkel.com.tr | ozlem@turkel.com.tr
Website: www.thefashionist.net

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×