اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگالری ویدئوگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه فرش ماشینی تهران و کشمکش مجری نمایشگاه و اتاق بازرگانی کاشان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه فرش ماشینی تهران

نمایشگاه فرش ماشینی تهران : در حالی که ۱۰ سال از آغاز برگزاری نمایشگاه فرش ماشینی تهران می گذرد از سال گذشته بحثهایی در خصوص عدم کفایت برگزارکننده نمایشگاه و ناراضی بودن برخی از شرکت کنندگان کاشانی از این رویداد مطرح گردید و اتاق بازرگانی کاشان خواستار برگزاری این نمایشگاه به طور مستقیم شد اما وزیر و مسیولین وقت اتاق بازرگانی کاشان را تنها به عنوان سیاستگذار در نمایشگاه فرش ماشینی تهران انتخاب کردند.

بنابر گفته آقای داوود کاشفی مدیر اجرایی و برگزاری نمایشگاه فرش ماشینی تهران از شرکت اوراسیا نوید، امسال اتاق بازرگانی با حمایت برخی از شرکت ها و نماینده شهرستان کاشان در مجلس شورای اسلامی با ایتلافی قوی تر توانسته اند نامه ای مبنی بر مجوز برگزاری نمایشگاه دریافت کنند که فاقد ضمانت اجرایی است و هنوز اوراسیا نوید برگزار کننده این نمایشگاه است.

به نظر میرسد رشد صنعت فرش ماشینی در ایران در دهه گذشته رقابت بسیار زیادی را در بخش نمایشگاهی ایجاد کرده است که ورود اتاق بازرگانی کاشان و برگزاری نمایشگاه همزمان شهر آفتاب دلیل محکمی بر این موضوع است.

ایشان در گفتگویی که بخشی از ان را در ویدیو زیر مشاهده می کنید چنین حرکتی را غیر قانونی و بی احترامی به بخش خصوصی می دانند. ما به عنوان یک رسانه مستقل قضاوت را به بینندگان و اهالی آگاه صنعت فرش ماشینی می سپاریم و اماده انعکاس نظرات و دیدگاه های اتاق بازرگانی کاشان در این مورد نیز هستیم.

 

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×