اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه فرش و کفپوش استانبول در راه است

۱۴-۱۷ آذرماه صنعت فرش و کفپوش در استانبول دور هم می آیند

نمایشگاه فرش و کفپوش استانبول (CFE)، که در تاریخ ۱۴-۱۷ آذرماه در استانبول در مرکز نمایشگاه استانبول برگزار می شود، در حال آماده شدن برای ارتقاء صنعت فرش ترکیه به اوج است.

این نمایشگاه که توسط گروه نمایشگاه Tüyap برگزار می شود، با همکاری انجمن صادرکنندگان فرش استانبول و انجمن صادرکنندگان فرش جنوب شرقی آناتولی برگزار می شود. همان طور که می دانید ترکیه به عنوان بکی از تولیدکنندگان بزرگ فرش در جهان شناخته می شود و این بار با برگزاری این نمایشگاه با هدف تبدیل شدن به مرکز تجارت فرش در جهان است در حال حرکت است.

در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل فرش دستباف، فرش ماشینی، قالیچه و پادری، سجاده نماز، کف پوش های دیوار به دیوار wall to wall، کف پوش انعطاف پذیر، لمینت، چوب و پارکت به نمایش گذاشته می شود. علاوه بر این، نوآوری‌های در بخش های مانند سنگ‌های طبیعی، کاشی‌های مرمر و سرامیک، چمن مصنوعی و کف‌های ورزشی، الیاف، نخ، ماشین‌آلات و لوازم نساجی، تجهیزات کف‌پوش، فن‌آوری‌های نظافت فرش و … نیز در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتظار می رود تعداد زیادی از بازدیدکنندگان به ویژه از آمریکا، اروپا، شمال آفریقا و اسکاندیناوی از این نمایشگاه بازدید کنند که در مدت زمان بسیار کوتاهی توجه زیادی را از سراسر ترکیه و نقاط مختلف جهان به خود جلب کرده است. کشورهایی که بیشترین تقاضا برای مشارکت را دارند ایران، هند، بلژیک، آلمان، افغانستان، پاکستان و اندونزی هستند.

دریافت رایگان بلیط نمایشگاه

مدیر کل نمایشگاه Tuyap ایلهان ارسوزولو تاکید کرد که این نمایشگاه بستر مهمی برای نمایش نوآوری های صنعت فرش و ایجاد روابط تجاری جدید خواهد بود. وی همچنین اظهار داشت که این نمایشگاه به تولیدکنندگان اصلی این بخش و محصولات آن ها کمک می کند که به بهترین شکل ممکن محصولات خود را به نمایش گذاشته و تأثیر قوی تری بر انتخاب بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این نمایشگاه با حضور حدود ۳۵۰ شرکت کننده از کشورهای مختلف در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع در ۸ سالن برگزار می شود. نمایشگاه فرش استانبول که هدف خود را افزایش موفقیت بخش فرش و کفپوش تعیین کرده است،با سرعت به فعالیت های خود ادامه می دهد.

نمایشگاه فرش و کفپوش استانبول

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×