اخبار نساجیگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه منسوجات خانگی کلمبیا در راه است

شرط‌بندی برای بازار منسوجات خانگی قاره آمریکا

شر کت نمایشگاه های مسه فرانکفورت، بزرگترین برگزار کننده نمایشگاه های تجاری جهان، مجوز برند Heimtextil (بزرگترین نمایشگاه منسوجات خانگی و قراردادی جهان ) را به Inexmoda، یک موسسه غیرانتفاعی خصوصی مستقر در کلمبیا (آمریکای جنوبی) صاحب مهمترین نمایشگاه های تجاری نساجی و مد در آمریکای لاتین داده است که رویدادهای کلمبیاتکس و کلمبیامودا، هفته مد کلمبیا را اجرا می کند.

Messe Frankfurt و Inexmoda از ۲۶ تا ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ درهای خود را به روی Heimtextil کلمبیا در آمریکای جنوبی باز خواهند کرد که شامل منسوجات خانگی، طراحی داخلی و روندهای داخلی، و بزرگترین نمایشگاه تجاری بین المللی برای منسوجات خانگی و قراردادی برای قاره آمریکا است.

نمایشگاه منسوجات خانگی کلمبیا

توسعه گردشگری و تحرک در قاره آمریکا باعث افزایش شگفت‌انگیز تقاضای خدمات توریستی و هتل و افزایش نرخ ساخت و ساز شده است که فرصت‌های جدیدی را برای شرکت‌ها و خریداران حرفه‌ای در این دسته‌ها ایجاد می‌کند که می‌توانند در Heimtextil کلمبیا ملاقات کنند.

نمایشگاه منسوجات خانگی کلمبیا در شهر مدلین برگزار می شود. مدلین، یکی از مهم ترین شهرهای کلمبیا و یکی از نوآورترین شهرهای آمریکای لاتین، میزبان Heimtextil کلمبیا خواهد بود که انتظار می رود این نمایشگاه پذیرای ۱۱۰ غرفه دار از کشورهایی مانند پرتغال، اسپانیا، کلمبیا، ایتالیا، ترکیه، هند و فرانسه باشد و میزبان بازدیدکنندگان از قاره آمریکا، به ویژه از کشورهایی با بالاترین پتانسیل بازار باشد مانند ایالات متحده آمریکا، برزیل، مکزیک، پرو و ​​کلمبیا.

در طول پنجاهمین سالگرد نسخه فرانکفورت در ژانویه ۲۰۲۰، اعلام شد که Messe Frankfurt و Inexmoda Heimtextil Colombia را راه اندازی خواهند کرد، نمایشگاه تجاری جدیدی برای قاره آمریکا که در شهر Medellin، کلمبیا، آمریکای جنوبی برگزار می شود. Messe Frankfurt، مالک Heimtextil مجوز این رویداد را به Inexmoda، مؤسسه مد آمریکای لاتین خالق موفق ترین نمایشگاه های تجاری نساجی و مد برای این بازار داده است.

Heimtextil مهمترین رویداد جهانی صنعت برای منسوجات خانگی، طراحی داخلی و روند داخلی، و بزرگترین نمایشگاه تجاری بین المللی برای منسوجات خانگی و قراردادی است که هر ساله در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می شود.این رویداد مهم  با معرفی محصولات و روندهای جدید خود، نقشه راه بازار در فصل های آینده و سال جدید را برای تولیدکنندگان و فعالان این صنعت مشخص می کند و انگیزه های مهمی را به شرکت ها به عنوان بازدیدکنندگان حرفه ای و تصمیم گیرندگان از سراسر جهان می دهد.

Messe Frankfurt و Inexmoda نمایشگاه Heimtextil Colombia را راه‌اندازی کردند، شرط‌بندی برای قاره آمریکا

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این رویداد به طور ویژه بر روی منسوجات قراردادی متمرکز شده است، که به طور فزاینده ای برای مخاطبان بسیار علاقه مند از معماران، طراحان داخلی، برنامه ریزان و کارشناسان مهمان نوازی و هتل داران که دائماً منسوجات با شیوه های کاربردی در جهان را می طلبند، جذاب است.

از این رو، شر کت نمایشگاه های مسه فرانکفورت در واکنش به افزایش فرصت‌های بازار در کشورهایی مانند روسیه (Heimtextil روسیه)، شانگهای (Intertextile Shanghai)، نیویورک (مرکز نمایشگاهی جاویت سنتر) و توکیو (Interior Lifestyle Tokyo)، شبکه‌ای از نمایشگاه‌ها را در کشورهای مختلف جهان ایجاد کرده است.

Messe Frankfurt و Inexmoda کلمبیا را به عنوان یک پلتفرم تجاری برای منسوجات خانگی، اثاثیه، مشاغل توریستی و هتل داری و محصولات مرتبط با نساجی مورد هدف قرار داده اند که هم غرفه داران برتر و هم خریداران حرفه ای از منطقه را جمع می کند.

توسعه گردشگری و تحرک در قاره آمریکا باعث افزایش شگفت‌انگیز تقاضای خدمات مهمان‌نوازی و افزایش نرخ ساخت و ساز شده است که فرصت‌های جدیدی را برای شرکت‌ها و خریداران حرفه‌ای در این دسته‌ها ایجاد می‌کند که می‌توانند در Heimtextil کلمبیا ملاقات کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×