گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه نخ، نمایشگاه ماشین آلات نساجی و نمایشگاه لباس زیر زنانه همزمان در استانبول

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

سی و دومین دوره نمایشگاه ماشین آلات چاپ، نواربافی، جوراب بافی، کشباف و چاپ و تکمیل نساجی در استانبول و در تاریخ ۵ لغایت ۸ فوریه ۲۰۱۵ برگزار گردید. این نمایشگاه در طول ۲۶ سال گذشته هر چند که نتوانسته به یک نمایشگاه جذاب و هدایتگر برای صنعت ماشین آلات نساجی بدل شود و قطعا نمی تواند با نمایشگاهی مانند ITM رقابت کند اما همواره مورد توجه صنعتگران نساجی در ترکیه و کشورهای همسایه بوده است. در این نمایشگاه که با نام کامل TEXPO EURASIA 2015 برگزار می شود بازدیدکنندگانی از منطقه خاورمیانه و بالکان بازدید می کنند اما عمده بازدیدکنندگان از کشور ترکیه هستند. این نمایشگاه در سه سالن ۷، ۸ و ۹ مرکز نمایشگاهی تویاپ برگزار شد. این نمایشگاه به دلیل اینکه وسعت چندانی ندارد با هر نمایشگاه دیگری یعنی نمایشگاه نخ استانبول yarn Fair 2015 و IFEXPO ۲۰۱۵ که به لباس زیر و راحتی زنانه معطوف می شود به طور همزمان برگزار گردید. در این نمایشگاه حدود ۱۸۰ شرکت کننده حضور داشتند که بعد از ترکیه، چین با حدود ۲۰ درصد غرفه ها بزرگترین کشور حاضر در نمایشگاه بود. به نظر می رسد این نمایشگاه با توجه به برگزاری نمایشگاه های ماشین آلات نساجی در بورسا، قهرمان ماراش و قازیان تپ و البته نمایشگاه ITM در سال ۲۰۱۶ تا حدی تحت تاثیر قرار گرفته باشد. مثل همیشه در این نمایشگاه نیز بازدیدکنندگان ایرانی و تورهای گردشگری ایرانی زیادی به چشم می خورند.

 

دوازدهمین نمایشگاه نخ استانبول

نمایشگاه نخ استانبول نیز در تاریخ ۵ تا ۸ فوریه در مرکز نمایشگاهی تویاپ در استانبول برگزار گردید. این نمایشگاه در ۳ سالن ۴، ۵ و ۶ برگزار شد. این نمایشگاه به طور عمده تنها بر روی صنعت نخ و الیاف متمرکز است و در آن می توان رنج وسیعی از محصولات مانند، نخ های پنبه ای، نخ های پشمی، ویسکوز، اکریلیک، فنسی، شنل، پلی استر، ابریشم، نایلون و … را مشاهده نمود. در این نمایشگاه شرکت های از ترکیه، چین، تایوان، هند حضور داشتند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

دوازدهمین نمایشگاه لباس زیر و جوراب زنانه و مردانه

این نمایشگاه در تاریخ ۵ تا ۷ فوریه و در سالن های ۲، ۳ و ۱۰ مرکز نمایشگاهی تویاپ برگزار شد و برگزارکننده این نمایشگاه از نقاط مختلف شهر استانبول برای دسترسی راحت تر بازدیدکنندگان سرویس های رایگان برای انتقال آن ها و برگشت به نقاط مبدا پیش بینی کرده بود که البته بازدیدکنندگان بومی استفاده از متروبوس برای رسیدن به مرکز نمایشگاهی را ترجیح دادند. در حال حاضر در مرکز نمایشگاهی تویاپ امکانات بسیار مناسبی برای بازدیدکنندگان بومی و خارجی ترتیب داده شده است به طوری که دسترسی آسان و سریع، هتل های جدید و مجهز با امکانات رفاهی کافی، پارکینگ، و … این مرکز را به یکی از بهترین مراکز نمایشگاهی ترکیه بدل کرده است.

 

 

در این نمایشگاه که مورد حمایت بسیاری از انجمن های نساجی و تولیدی ترکیه نیز می باشد بازدیدکنندگان زیادی از ۵۰ کشور جهان برای بازدید روانه استانبول می شوند. در این نمایشگاه می توانید طیف وسیعی از تولیدات نهایی نساجی مانند لباس زیرزنانه، انواع مایو، لباس خواب، انواع جوراب و ساپورت و محصولات وابسته این بخش را مشاهده نمائید. همزمان با برگزاری این رویداد شوهای زنده ارائه لباس نیز توسط برخی از شرکت های حاضر در نمایشگاه ارائه شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×