اخبار نساجیگزارش نمایشگاه ها

ثبت نام نمایشگاه نساجی و منسوجات خانگی تونس ۲۰۲۳

ورود به بازار بزرگ شمال آفریقا

چهارمین دوره نمایشگاه نساجی و منسوجات خانگی تونس ۲۰۲۳

تاریخ برگزاری: ۲۷ لغایت ۲۹ مهر ماه در کشور تونس – شهر سوس

تونس کشوری است که یکی از نام های مهم در صنعت نساجی شمال آفریقا به شمار می رود. این کشور با جمعیتی حدود ۱۴ میلیون نفر یک مرکز تولید کالاهای نساجی اروپاست و حجم زیادی از تولیدات این کشور به کشورهای اروپایی صادر می شود. در تونس می توان شرکت های زیاد خارجی و به خصوص اروپایی حضور دارند که با سرمایه گذاری مستقیم خارجی ایجاد شده اند و تولیدات خود را تحت استانداردهای برندهای مطرح اروپایی و با هدف صد در صد صادرات انجام می دهند. جالب است بدانید ۸۰ درصد تولیدات نساجی تونس به آلمان فرانسه ایتالیا و آلمان صادر میشود.

نمایشگاه اینترتکس تونس بزرگترین نمایشگاه نساجی شمال آفریقاست که در شهر توریستی سوس که اتفاقا یکی از مراکز اصلی تولید و تجارت نساجی در تونس می باشد برگزار می شود.

حضور در نمایشگاه اینترتکس می تواند به منزله ورود به بازار بزرگ شمال آفریقا که با ثبات ترین اقتصادهای آفریقا را دارند باشد و همچنین می تواند باعث ارتباط با تجار و وارد کنندگان جنوب اروپا باشد.

در نمایشگاه امسال که از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ اکتبر مصادف با ۲۷ لغایت ۲۹ مهر ماه در کشور تونس و شهر سوس برگزار می شود کشورهای ترکیه، چین، هندوستان، پاکستان، پرتغال، تونس، مصر، الجزایر، آلمان، نیجریه، مراکش و فرانسه غرفه گذار هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مهمترین گروه های کالایی که می تواند در این نمایشگاه مورد توجه بازدید کنندگان و تجار قرار بگیرد عبارتند از انواع نخ، انواع پارچه، اکسسوری، چرم، منسوجات خانگی، فرش های ماشینی و موکت و پارچه و البسه جین

ویزا برای شرکت های ایرانی

تونس برای صدور روادید برای اتباع ایرانی مشکلی ندارد و برگزار کننده نمایشگاه ویزای شرکت های غرفه گذار ایرانی که ثبت نام خود را تکمیل کرده اند را تضمین می کند.

قیمت غرفه با تجهیزات کامل : ۳۰۰ یورو برای هر متر مربع

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه با نماینده نمایشگاه اینترتکس در ایران از طریق لینک واتس اپ زیر و یا ایمیل kohanjournal@gmail.com تماس حاصل نمایید.

منتظر دیدار شما در نمایشگاه اینترتکس تونس و رشد صادرات و کسب و کار شما هستیم.

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×