اخبار نساجی

راه اندازی مجدد نمایشگاه های نساجی در فرانکفورت

Techtextil ، Texprocess و Heimtextil

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

Techtextil، Texprocess و Heimtextil ویژه تابستان

شهر فرانکفورت به عنوان یکی از مهمترین شهرهای جهان برای رویدادهای نساجی ، از ۲۱ تا ۲۴ ژوئن میزبان سه نمایشگاه مهم Techtextil، Texprocess و Heimtextil Summer Special  خواهد بود. پس از تعطیلات مربوط به کرونا، غرفه داران و بازدیدکنندگان مشتاقانه منتظر تعامل شخصی هستند. نوآوری ها و پیشرفت های بیشتر در انتظار عموم  فعالان تجارت جهانی صنعت نساجی است. نمایشگاه های تجاری که به صورت موازی برگزار می شوند زنجیره های ارزش نساجی از الیاف نساجی و فرآوری تا محصول نهایی را پوشش می دهند.

شرکت نمایشگاه های فرانکفورت آلمان با برگزاری همزمان سه نمایشگاه مهم تکس پروسس ، تک تکستایل و هیم تکستایل (نسخه تابستان) زنجیره‌های ارزش نساجی را در مرکز نمایشگاه خود گرد هم می‌آورد.

پس از گذشت دو سال از همه‌گیری، ما در نهایت می‌توانیم مشتاقانه منتظر تماس‌های رو در رو بین‌المللی جدید، برخوردهای تجاری الهام‌ بخش و یک مرور کلی، همراه و کارآمد از بازار باشیم.

به موازات آن، آزمایشگاه D2C Neonyt (24 – 26.6.2022) مسه فرانکفورت و رویدادهای عمومی متعدد هفته مد فرانکفورت، که توسط شهر فرانکفورت سازماندهی شده است، در خود شهر برنامه ریزی شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

غرفه داران از فرصت های فروش متقابل سود می برند و می توانند روابط تجاری را در مجموعه های کاملاً جدید برقرار کنند. در یک مکان، بازدیدکنندگان روندها، محصولات و نوآوری های جهانی را در امتداد زنجیره ارزش نساجی پیدا خواهند کرد. طیف وسیعی از نخ ها و الیاف تا منسوجات کاربردی، فناوری های نساجی و فرآیندهای تکمیلی تا محصولات نهایی برای مبلمان نساجی، منسوجات با تکنولوژی بالا، لباس های کاربردی و مد را در بر می گیرد. در زمینه افزایش آگاهی، اقتصاد پایدار و فرآیندهای بازیافت مدرن نیز  یکی از سرفصل های مهم ارائه شده در نمایشگاه خواهد بود.

با توجه به وضعیت کنونی کرونا در جهان ، رویدادها می توانند بدون محدودیت ظرفیت و پذیرش و در نتیجه بدون اثبات واکسیناسیون انجام شوند. اقدامات بهداشتی مانند تهیه بلیط آنلاین، تامین هوای تازه، چیدمان بهینه سالن ها و فرآیندهای نظافت فشرده ادامه خواهد یافت.

 

شبکه تخصصی: صنعت جهانی زیر یک سقف

شبکه Texpertise به عنوان چارچوبی برای گستره جهانی کلی نمایشگاه‌های نساجی فرانکفورت، اطلاعات ارزشمندی را در مورد برندهای نمایشگاهی منسوجات با ۵۸ رویداد در سراسر جهان ارائه می‌کند و به عنوان بستری برای شبکه‌سازی و مبادله، دائماً بر آخرین منابع و تحولات سازگار با آب و هوا در منطقه متمرکز است.

دتلف براون، عضو هیئت اجرایی، مس فرانکفورت، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک توضیح داد که نه تنها توانستیم جهت گیری و روابط تجاری جهانی را در بازار در زمان های نامشخص حفظ کنیم – بلکه موقعیت برتر خود را نیز حفظ کنیم. “دو سال گذشته نشان داده است ما به عنوان رهبر بازار جهانی نمایشگاه‌های نساجی، مسئولیت بزرگی در قبال صنعت داریم. در این نقش، صنعت نساجی را با موفقیت در بحران همراهی کرده‌ایم. ”

از سال ۲۰۱۹، شبکه Texpertise پیوندی برای همکاری Messe Frankfurt با شبکه مد و سبک زندگی آگاهانه و دفتر مشارکت سازمان ملل متحد بوده است.

هدف مشترک: قابل مشاهده کردن اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDGs) در تمام رویدادهای نساجی شبکه Texpertise در سراسر جهان.

دیرک وانتیگم، مدیر کل کنفدراسیون پوشاک و نساجی اروپا EURATEX نیز در کنفرانس مطبوعاتی مشترک چشم انداز توسعه بیشتر صنعت نساجی را ارائه کرد: «با استراتژی نساجی اتحادیه اروپا که اکنون منتشر شده است، ما یک نقشه راه روشن در پیش داریم. چگونه صنعت نساجی اروپا باید تغییر کند. گردهمایی ماه ژوئن فرصت بسیار خوبی برای ارائه این نقشه راه و دریافت نظرات لازم از شرکت های نساجی در محل خواهد بود

 

Techtextil و Texprocess در انتظار نوآوری

از ۲۱ تا ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲، غرفه داران نوآوری های خود را در زمینه منسوجات فنی و منسوجات بی بافت و همچنین پردازش نساجی و مواد انعطاف پذیر در نمایشگاه های تجاری بین المللی پیشرو Techtextil و Texprocess ارائه خواهند کرد. بیش از ۱۱۰۰ غرفه‌دار از ۴۵ کشور،  و ۱۳ پاویلیون بین‌المللی مشتاقانه منتظر ارائه محصولات خود به مخاطبان تجاری بین‌المللی هستند.

Techtextil و Texprocess نوآوری‌ها، فرآیندها و پیشرفت‌های جدید و رویکردهای مترقی را با دیدگاه پایداری برجسته می‌کنند. اینها شامل فرآیندهای تولید، مواد و ماشین آلات جدید است. سرمایه گذاری های بالا در تحقیق و توسعه در سه سال گذشته نوید نوآوری های زیادی را می دهد.

در Texprocess، تولیدکنندگان بین‌المللی جدیدترین ماشین‌آلات، تجهیزات، فرآیندها و فن‌آوری‌های تولید پوشاک و نساجی و مواد انعطاف‌پذیر – از طراحی، برش، دوخت، بافندگی و گلدوزی تا تکمیل، فناوری اطلاعات و تدارکات را به نمایش خواهند گذاشت.

“غرفه داران و مردم انتظارات زیادی از Texprocess، به عنوان یک نمایشگاه تجاری پیشرو دارند. پس از وقفه ای سه ساله، غرفه داران پیشرفت های خود را به مخاطبان بین المللی ارائه می کنند و سرمایه گذاری ها را پیش بینی می کنند. بازدیدکنندگان مشتاقانه منتظر راه حل های نوآورانه برای پایدارتر، انعطاف پذیری بیشتر و همچنین هستند. الگار استراوب، مدیر عامل انجمن مراقبت از پارچه و چرم VDMA می‌گوید: «تکس پروسس صنعت را به جلو می‌برد و در نهایت تبادلات شخصی و ایجاد و تقویت روابط تجاری را دوباره امکان‌پذیر می‌سازد».

Techtextil با دوازده حوزه کاربردی، تنوع گسترده ای از محصولات و همچنین قدرت نوآورانه را از سوی تامین کنندگان – از سازندگان خودرو، طراحان مد، متخصصان فناوری پزشکی گرفته تا متخصصان صنعتی، نوید می دهد. غرفه داران در Techtextil مواد نوآورانه ای را برای همه نیازها ارائه می دهند.

برای اولین بار، یک نسخه دیجیتالی از دو نمایشگاه تجاری ارائه می شود. این به بازدیدکنندگانی که نمی‌توانند شخصاً شرکت کنند، امکان می‌دهد Techtextil و Texprocess را به صورت دیجیتالی تجربه کنند و در فضای مجازی تبادل نظر کنند.

غرفه داران از حضور دیجیتالی اضافی در کنار غرفه خود در محوطه نمایشگاه بهره مند می شوند. برای حدود چهار هفته، از ۱۳ ژوئن تا ۸ جولای ۲۰۲۲، افزونه دیجیتال قبل، در طول و بعد از روزهای نمایشگاه تجاری در دسترس خواهد بود.

Sustainability@Techtextil و Sustainability@Texprocess امسال بار دیگر بر موضوع پایداری تمرکز خواهند کرد. مواد نوآورانه و پایدار و پردازش زیست محیطی آنها با حداقل ضایعات و مصرف آب و همچنین راه حل های دیجیتال در نمایشگاه های تجاری ارائه می شود.

 

Techtextil، Texprocess و Heimtextil Summer Special از ۲۱ تا ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ برگزار می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×