اخبار فرش ماشینی

معرفی آخرین نوآوری های سوپربا Superba برای صنعت فرش ماشینی در بازار ترکیه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

Superba آخرین تحولات خود را برای صنعت فرش ماشینی در ITM 2022 معرفی کرد

سوپربا، یکی از اعضای خانواده شرکت های Vandewiele، آخرین پیشرفت های خود را برای صنعت فرش در غرفه ۲۱۵A در سالن ۲ در ITM 2022 ارائه کرد.

سوپربا که از اوایل دهه نوزدهم در بازار ترکیه فعال است، با مجموع بیش از ۳۵۰ خط فروخته شده در ترکیه، پیشرو در زمینه تولید ماشین آلات هیت ست نخ فرش است. نزدیک بودن به مشتریان همیشه از نقاط قوت سوپربا بوده است، با پشتیبانی قوی نماینده آنها یعنی Samoteks Makina در استانبول و انبار بزرگی از قطعات یدکی که توسط توزیع کننده انحصاری آنها، Bilge Otomasyon واقع در Gaziantep، قراردارد خدمات در سطحی عالی برای مشتریان مدیریت می شود.

نخ فرش
. نخ اکریلیک به جهت لطافت و از نظر ظاهری، شباهت زیادی به پشم دارد. قیمت این نخ‌ها از پشم طبیعی بسیار کمتر است و در عین حال بوی مواد نفتی نمی‌دهند.

نخ مورد استفاده در فرش های ماشینی هر روز نازک تر و ظریف تر می شود، انواع جدیدی از الیاف استفاده می شود، روش های جدید اکستروژن برای ایجاد انواع جدید نخ به کار می رود. این تکامل دائمی نیازمند فرآیندهای سازگار، ماشین‌های کارآمدتر و یکپارچه است تا امکان توسعه محصولات با ویژگی‌های جدید و سفارشی‌ شده را فراهم کند.

برای برآورده کردن همه این خواسته ها، سوپربا طیف گسترده ای از ماشین آلات و فرآیندها را ارائه می دهد و فرآیندهای نساجی جدیدی را معرفی کرده است.

Superba که قبلاً به لطف TVP3 معروف خود در هیت ست مردن نخ فرش با بخار اشباع تحت فشار پیشرو است، اکنون راه حل هیت ستینگ خود را با خط DHS3 ارائه می دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این فرآیند هیت ست سه لایه سطح بی‌نظیری از یکنواختی و ویژگی تثبیت بسیار همگن را به نخ و همچنین مقاومت در برابر لکه یا افزایش حجم را به نخ ارائه می‌کند. خط DHS3 فرآیند صرفه جویی در انرژی بالا را در فضای کمتری ارائه می دهد.

سوپربا برای تکمیل محصولات خود، سیستم وایندر اتوماتیک جدید B403 خود را نیز معرفی می کند. B403 با گسترش حوزه کاربرد خود فراتر از زمینه نخ فرش، یک پیشرفت فنی واقعی را با درایو موتوری اسپیندل فردی خود نشان می دهد. این یک فرآیند پیچش نخ با کشش ثابت، اندازه گیری دقیق طول بوبین و همچنین کنترل کیفیت منحصر به فرد برای هر موقعیت نخ را امکان پذیر می کند.

وایندر را می توان از طریق اتصالات ابری به سیستم نظارت Vandewiele “Texconnect” متصل کرد تا با مفهوم Factory 4.0 مطابقت داشته باشد.

در نهایت، با استفاده از خط اکستروژن BXE از Vandewiele، دستگاه بافت MF400 و دستگاه رنگرزی MCD3 به عنوان فرآیندهای مکمل ، با خطوط Superba، صنعت فرش ماشینی کلیه تجهیزات لازم برای تولید انواع نخ های فرش نوآورانه را در اختیار دارد و به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا تولید فرش باکیفیت و با قیمت مناسب را تجربه کنند.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×