اخبار فرش ماشینیاسلاید شونساجی و مردم

هدف وزارت صنعت؛ رفع موانع موجود در تأمین مواد اولیه در سال ۹۸

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش مجله نساجی کهن، به نقل ازصنایع نساجی، پوشاک و سلولزی با اشاره به تأمین مواد اولیه به عنوان جدی‌ترین هدف وزارت صنعت در سال ۹۸، از اقدامات لازم در راستای رفع موانع موجود در تأمین این مواد خبر داد.

 

*** تأمین مواد اولیه ؛ هدف وزارت صنعت در سال ۹۸

به گزارش خبرگزاری صنایع، مدیر کل صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی در خصوص برگزاری دومین کارگروه ملی کفش در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت:

در این جلسه مسائلی از قبیل کمبود مواد اولیه داخلی، تخصیص ارز جهت مواد اولیه وارداتی، مسائل و مشکلات واحدهای صنفی و صنعتی و برنامه ریزی جهت ایجاد شهرک تخصصی کفش و ساماندهی واحدهای تولیدی ذکر شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

*** رونق تولید در صنایع نساجی، پوشاک و کفش

 

وی افزود: رونق تولید در صنایع نساجی، پوشاک و کفش از برنامه‌های اولویت‌دار وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جدید است. همچنین ارتقای کیفی و کمی رقابت پذیر بودن و صادرات محور کردن این صنایع از دیگر برنامه‌های مهم امسال است.

رئیس کارگروه ملی کفش تأمین مواد اولیه داخلی و وارداتی را از جدی ترین اهداف معاونت امور صنایع دانست و افزود:

رفع موانع موجود در تأمین مواد اولیه از جمله تخصیص ارز، مواد اولیه پتروشیمی، مشکلات سازمان دامپزشکی در واردات پوست با جدیت پیگیری و اقدامات لازم انجام می‌شود.

 

*** اهداف کارگروه ملی کفش

 

محرابی عنوان کرد: به منظور دستیابی به اهداف کارگروه، جلسات به صورت دو ماهه و هر جلسه در یکی از استان‌های قطب تولیدکننده کفش تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: این امر از یک سو زمینه گردهمایی مسئولان، روسای اتحادیه‌ها و تشکل‌های تخصصی کفش در استان‌های مختلف را فراهم می‌کند و از سوی دیگر مشکلات و پتانسیل‌های واحدهای تولیدی آن استان از نزدیک بررسی می‌شود.

 

*** بازدید از واحدهای کفش استان آذربایجان شرقی

همچنین در حاشیه جلسات کارگروه از واحدهای صنعتی و صنفی کفش آن استان بازدید می‌شود. بنابراین گزارش، مدیر کل صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی به همراه اعضای کارگروه ملی کفش در استان آذربایجان شرقی در ادامه از چند واحد کفش بازدید کردند.

 

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×