اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

بیش از هفتاد درصد از فضای نمایشگاهی دموتکس چین/آسیا رزرو شده است

DOMOTEX asia/CHINAFLOOR

نمایشگاه دموتکس چین/آسیا که در خردادماه امسال در شانگهای با موفقیت به پایان رسید رکورد جدیدی را در صنعت فرش و کفپوش رقم زد. حضور پررنگ شرکت کنندگان بین المللی، هم به عنوان غرفه گذار و هم به عنوان بازدیدکنندگان، مجدداً تأیید کرد که چین همچنان قطب مهم تجارت بین المللی در صنعت کفپوش است و اعتماد به منطقه بازگشته است.

۱۶۰۰ غرفه دار از ۳۰ کشور مختلف، جدیدترین محصولات و فناوری های پیشرفته خود را در فضایی بالغ بر ۲۰۰ هزار متر مربع به نمایش گذاشتند.

آقای متیو Matthieu Dekens نماینده شمال امریکا و اروپا گفت: “دموتکس آسیا/ چین در واقع ردپای حضور در آسیا است. ما با شرکا و افرادی از چین، و همچنین از ویتنام و بخش های مختلف آسیا ملاقات کردیم. همچنین جلسات خوبی با توزیع کنندگان و خرده فروشان آمریکایی و اروپایی داشتیم. امیدوارم سال آینده شاهد بازگشت تعداد بیشتری از آن ها به چین باشیم. اینجا مکانی است که در آن می توانید مکالمات خوبی داشته باشید و به روزرسانی های لازم را دریافت کنید. ما سال آینده دوباره اینجا حضور خواهیم داشت. ما نمایشگاه موفقی داشتیم و منتظر ملاقات دوباره با همه در DOMOTEX Asia ۲۰۲۴ هستیم.”

موفقیت نسخه امسال به وضوح در درخواست های رزرو غرفه در نسخه سال آینده منعکس شده است. ۷۲ درصد از فضای نمایشگاهی در DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR 2024 از هم اکنون رزرو شده است.

برخی از برندهای پیشرو که برای سال آینده در این نمایشگاه غرفه رزرو کردند

نمایشگاه DOMOTEX asia/CHINAFLOOR 2023

” ما از زمان آخرین مشارکت خود در سال ۲۰۱۹، برای بازگشت به نمایشگاه DOMOTEX Asia هیجان زده هستیم. ما به عنوان Oriental Weavers به طور خاص بازار چین و به طور کلی بازارهای ASEAN  آن را بازارهای بسیار مهمی برای خود می دانیم و استراتژی ما شامل چندین برنامه عملی برای رشد و گسترش حضورمان در چین و بازارهای اطراف است. جالب است بدانید که بازار چین در ۳ – ۴ سال گذشته چگونه رشد کرده است و ما به دنبال ایجاد هم کاری قوی با شرکت های معتبر چینی برای فروش فرش های خود در چین هستیم.” آقای Hany Amin، مدیر فروش صادرات، Oriental Weavers

بازدید کنندگان

در دموتکس چین/آسیا امسال در مجموع از ۸۳،۵۹۴ بازدیدکننده از ۱۱۲ کشور مختلف حضور داشتند. تعداد بازدیدکنندگان بین‌المللی ۱۴۳۳۸ نفر بود و به ۹۵ درصد رکورد نسخه در سال ۲۰۱۹ رسید.

مشخصات بازدیدکنندگان بین المللی

نمایشگاه DOMOTEX asia/CHINAFLOOR 2023

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

  • علی رغم مشکلاتی که در سفر به این کشور وجود داشت، مشارکت بالای جامعه بین المللی کفپوش وفاداری و اعتماد قابل توجهی را به این نمایشگاه نشان داد و ثابت کرد که این نمایشگاه مهم ترین رویداد کفپوش در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای کسب وکار آن ها است.
  • آسیا با در اختیار داشتن ۵۹ درصد از کل بازدیدکنندگان بین المللی، مهم ترین منطقه در بین بازدیدکنندگان بین المللی بوده است. شرق آسیا (شامل کره جنوبی و ژاپن) و جنوب شرقی آسیا بیش ترین مناطق آسیایی حاضر در این نمایشگاه بودند.
  • به طور خاص، مناطقی با بیش ترین رشد نسبت به سال ۲۰۱۹، خاورمیانه (رشد ۱۰۰ درصدی)، اروپای شرقی (رشد ۶۰ درصدی) و آسیای جنوب شرقی (رشد ۴۵ درصدی) بودند.

مشخصات بازدیدکنندگان چینی

نمایشگاه DOMOTEX asia/CHINAFLOOR 2023

  • چین شرقی (۱۴ درصد) و چین جنوبی (۹ درصد) بیشترین افزایش بازدیدکنندگان را داشتند.
  • ۱۰ استان و شهر برتر از نظر تعداد بازدیدکنندگان به ترتیب شانگهای، جیانگ سو، ژجیانگ، شاندونگ، گوانگدونگ، آنهویی، هنان، هبی، پکن و لیائونینگ بودند. به خصوص شانگهای، جیانگ سو، ژجیانگ، آنهویی و گوانگدونگ بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است.

انواع بازدید کننده ها

نمایشگاه DOMOTEX asia/CHINAFLOOR 2023

  • تجارت سنگ بنای این نمایشگاه باقی ماند و توزیع کنندگان پروفایل بازدیدکنندگان را هدایت می کردند. تجار واردات و صادرات و نمایندگان خرید خارجی با افزایش بیش از ۲۰ درصدی شاهد رشد چشمگیری بودند.
  • بازدیدکنندگان از طراحی، دکوراسیون، مهندسی، برنامه های کاربردی ترمینال و غیره ۲۶ درصد از کل شرکت کنندگان را تشکیل می دهند.
  • DOMOTEX Asia / CHINAFLOOR با ادغام میان صنایع مختلف، بیش از هر زمان دیگری مخاطبان متنوعی را به خود جذب کرد که نشان دهنده بخش های مختلف در کل تجارت ساختمان و ساخت وساز بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×