گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه هیم تکستایل فرانکفورت و تحریم شرکت های ایرانی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به دنبال کشمکش های سیاسی موجود بین ایران و کشورهای غربی بر سر مسایل گوناگون ، امسال دامنه پیامدهای آن بسیار گسترده تر شد و علاوه بر صدور بسیار سخت ویزا برای ایرانی ها توسط دولت آلمان امسال نمایشگاه هیم تکستایل فرانکفورت نیز از پذیرش غرفه گذاران ایرانی خودداری کرد و مشکلات زیادی برای غرفه گذاران ایرانی ایجاد کرد.

آقای مهندس مهبد مدیریت شرکت دروازه تجارت فراسو نماینده شرکت نمایشگاه های فرانکفورت در ایران در این مورد به خبرنگار مجله کهن گفت:” متاسفانه امسال نمی توانیم به صورت مستقیم شرکت های ایرانی را در نمایشگاه ثبت نام کنیم و تنها شرکتهایی که در سایر کشورها دارای دفاتر هستند می توانند از کشور دوم برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کنند. این موضوع مشکلات زیادی را برای ما و علاقمندان به حضور در نمایشگاه به وجود آورده است.”

لازم به ذکر است نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه تجاری در بخش منسوجات خانگی و کالای خواب است که هر ساله در ماه ژانویه و در محل برگزاری نمایشگاه های شهر فرانکفورت برگزار می شود.

همچنین باید گفت تحریم شرکت های ایرانی در سال جاری به هیچ وجه تاثیری بر این رویداد بزرگ ندارد چرا که در بهترین حالت غرفه گذاران ایرانی این نمایشگاه از تعداد انگشتان یک دست هم فراتر نمی رود و در واقع هیچ ضرری متوجه شرکت برگزار کننده نمی شود و بیشتر این شرکت های ایرانی علاقمند هستند که فرصت حضور در این رویداد را از دست خواهند داد.

باید منتظر ماند و دید دامنه تحریم های کشورهای اروپایی برای ایران و شرکت های ایرانی تا کجا افزایش خواهد یافت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×