اخبار نساجی

واردات لباس زیر آمریکا در نیمه اول سال ۲۰۲۱

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ترجمه : نوشین امیر شیرزاد – تحریریه مجله نساجی کهن

واردات لباس زیر آمریکا در نیمه اول سال ۲۰۲۱ با ۷/۵۲ درصد افزایش به ۲/۰۱ میلیارد دلار رسید

طبق گزارش Apparel Resources، واردات لباس زیر آمریکا از ۱/۸۶ میلیارد دلار در نیمه اول سال ۲۰۱۹  با۷ درصد افزایش به ۲/۰۱ میلیارد دلار در نیمه اول سال ۲۰۲۱ رسید.

در مقایسه با نیمه اول سال ۲۰۲۰، ارزش واردات در ایالات متحده ۷۰/۹۶ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد بازار لباس زیر این کشور در حال گسترش است. در مجموع واردات لباس زیر آمریکا، مشارکت هند با ۹ درصد افزایش به ۱۷۶/۷۰ میلیون دلار رسیده است.

با توجه به IBIS World، انتظار می‌رود که بازار لباس‌های زیر زنانه در ایالات متحده تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۴/۴ درصد افزایش یابد، زیرا تغییر سبک زندگی مصرف‌کنندگان زن آمریکایی منجر به هزینه‌های بیشتر برای تناسب اندام و لوازم جانبی مرتبط می‌شود که رشد صنعت را تقویت کرده است.

واردات گن‌های ایالات متحده در نیمه اول سال ۲۰۲۱، با ۱۱/۷۰ درصد افزایش به ۱/۳۷ میلیارد دلار در مقایسه با ۱/۲۳ میلیارد دلار در نیمه اول سال ۲۰۱۹ رسیده است. انتظار می‌رود در دسترس بودن طیف گسترده‌ای از لباس‌های زیر، از جمله کرست، گن و شورت‌، رشد بازار ایالات متحده را در ماه‌های آینده بیش از پیش افزایش دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در نیمه اول سال ۲۰۲۱، هند ۲۱/۶۵ میلیون دلار لباس زیر به ایالات متحده عرضه کرده که نسبت به ۴۱/۵۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹، کاهش چشمگیر ۴۷/۸۷ درصدی داشته است.

در نیمه اول سال ۲۰۲۱، ایالات متحده در واردات پوشاک بچگانه از میزان واردات پیش از همه‌گیری ویروس کرونا، ۱/۱۰ میلیارد دلار پیشی گرفته که ۴/۸۹ درصد از ۱/۰۵ میلیارد دلار در نیمه اول سال ۲۰۱۹ بیشتر بوده است.

این افزایش با محبوبیت فزاینده خرید بازگشت به مدرسه در ایالات متحده مرتبط است. پیش از این، این رشد به پوشاک خریداری شده توسط والدین برای کلاس‌های مجازی فرزندانشان نسبت داده می‌شد.

در نیمه اول سال جاری، واردات لباس شب به ۸۷۰ میلیون دلار رسیده است که نسبت به میزان ۶۲۸ میلیون دلاری سال قبل، ۳۸ درصد افزایش یافته است. از نیمه اول سال ۲۰۱۹ تا نیمه اول سال ۲۰۲۰، واردات لباس مجلسی با ۷/۳۰ درصد افزایش به ۲۸۵ میلیون دلار رسیده است. در نیمه اول سال ۲۰۲۱، ارزش صادرات لباس‌های مجلسی هند به ایالات متحده، ۳/۳۷ میلیون دلار و ۱۰ درصد کمتر از نیمه اول سال ۲۰۱۹ بوده است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×