اخبار نساجینساجی و مردم

رونمایی ویکتوریا سیکرت از برند لباس زیر زنانه الومی

ویکتوریا سیکرت به تازگی از راه‌اندازی برند لباس زیر زنانه فراگیر و مد روز Elomi، به عنوان جدیدترین شریک برند خود در پلتفرم دیجیتالی خود، VS&Co-Lab خبر داد. الومی به لیست رو به رشدی از برندهای نوآور در فضای VS&Co-Lab ملحق می‌شود و مجموعه‌ای منحصر به فرد از لباس‌های زیر زنانه با پشتیبانی و راحتی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

هر کدام از مجموعه‌های زیبای Elomi، در طرح‌های بی‌نقص و خیره‌کننده و در اندازه‌های مختلف ارائه شده‌اند. مطابق با تعهد مستمر ویکتوریا سیکرت برای حمایت از همه زنان با فرم‌های بدنی و اندازه‌های متفاوت، برند Elomi نیز لباس زیرهای خود را در بیش از ۱۰۰ سایز ارائه می‌دهد.

الومی با الهام از زنانگی و زیبایی ذاتی و همچنین حس قدرت و اعتماد به نفس، حس مثبت بودن بدن را به ارمغان می‌آوررد. به طور کلی، قیمت‌های این مجموعه از ۲۰ تا ۷۶ دلار متغیر است.

تمرکز Elomi همیشه بر روی طراحی محصولات رنگارنگ و هیجان‌انگیز بوده است و به این افتخار می‌کند که چگونه این برند به یک رهبر بازار برای لباس‌های زیر زنانه تبدیل شده است. ما همچنان به جابجایی مرزهای آنچه می‌توان در سایزهای بزرگتر ارائه داد، ادامه می‌دهیم و متعهد هستیم که لباس زیر زنانه مد روز را برای همه خانم‌ها در دسترس قرار دهیم.

شراکت ما با ویکتوریا سیکرت، پیام الومی را در مورد فراگیری، تقویت و همسو می‌کند و به ما امکان می‌دهد حتی با مصرف کنندگان بیشتری ارتباط برقرار کنیم. لیزا بنت، مدیر عامل شرکت Eveden در آمریکای شمالی گفت: ما برای این همکاری و آینده مشترک بسیار هیجان‌زده هستیم.

کریستن لاگوآ، معاون بازرگانی ویکتوریا سیکرت گفت: «همانطور که به تعهد خود برای تجلیل از همه زنان ادامه می‌دهیم، مفتخریم که از شرکای برندهای نوآور مانند Elomi استقبال می‌کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

با تعهد به ارائه مجموعه‌های زیبا در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها و سبک‌ها، Elomi مکمل انتخاب لباس‌های زیر زنانه ویکتوریا سیکرت است و شراکتی را ایجاد می‌کند که از القای حس مثبت بودن بدن حمایت می‌کند. »

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×