اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌ها

چایپاره بزرگترین واحد تولید فرش ماشینی آذربایجان غربی افتتاح شد

همزمان با سفر رییس جمهور به استان آذربایجان غربی کارخانه فرش چایپاره با سرمایه گذاری خارجی و بخش خصوصی توسط حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد.
چایپاره به عنوان بزرگترین واحد تولید فرش ماشینی آذربایجان غربی با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شد و یک میلیون و ۷۵۰ هزار یورو آن سرمایه خارجی است.
جعفرصادق اسکندری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت فرش پدیده آذربایجان چایپاره، بزرگترین تولیدکننده فرش ماشینی استان محسوب شده و با سرمایه گذاری بخش خصوص راه اندازی می شود.
وی بیان کرد: برای راه اندازی این واحد تولیدی با مساحت ۹ هزار مترمربع و زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع، ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که ۲۰۰ میلیارد ریال آن سرمایه خارجی است.
وی با اشاره به اینکه در این کارخانه ۱۸ نفر به طور مستقیم مشغول بکار می شوند، گفت: این واحد با آخرین تکنولوژی پیشرفته روز دنیا، فرش های با تراکم ۳۹۰۰ از نوع دستباف گونه با نخ بایر آلمان در هشت رنگ ثابت را تولید خواهد کرد.
اسکندری با اشاره به اینکه این واحد سالانه ۱۲۰ هزار متر مربع فرش تولید می کند، اضافه کرد: عملیات اجرایی این واحد در اسفند سال ۱۳۸۸ آغاز شد و طی ماه های اخیر به اتمام رسید.

مجله نساجی و فرش ماشینی کهن افتتاح این واحد تولیدی مدرن را به فعالان صنعت فرش ماشینی ایران تبریک گفته و برای مدیران این واحد صنعتی آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×