اخبار نساجی

کارخانه نساجی و نخ خود را دیجیتالی و آینده را پیش بینی کنید …

با سیلینک سالی یک میلیارد صرفه جویی کنید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

گفتگو با جناب مهندس سید رضا زارع – مدیر عامل شرکت سیلینک

لطفا درابتدا مختصری در خصوص بیوگرافی و سوابق تحصیلی و کاری خود برای خوانندگان مجله کهن بفرمایید.

من سید رضا زارع کارشناس ارشد آی تی و کارشناس نرم افزار هستم. پدر بنده سالها در زمینه فرش و صادرات فرش فعالیت داشت و در ادامه راه او بردارم وارد صنعت نساجی و تولید نخ شد من نیز در این عرصه نساجی به طبع در کنار این دو عزیز فعالیت داشتم و شغل اصلی خودم را در شرکت های نرم افزاری دنبال کردم. اما در ادامه در صنایع نخ و نخ پلی استر به عنوان مدیر و مشاور آی تی حضور داشتم .

چطور به فکر ایجاد و توسعه سیلینک افتادید؟ انگیزه های شما برای ورود به این بخش چه بود؟

با حضوری که در صنایع نساجی داشتم متوجه شدم چقدر در بحث آی تی ضعیف عمل شده است. چند شرکت هرکدام فقط در یک‌ زمینه خاص نرم افزارهایی ارائه کرده بودند .اما هیچکدام جامع نبود همین موضع سبب شد تا به فکر یک کامپلیت سولوشن افتادم.
برای شروع خودم دست به کار شدم کارهایی انجام دادم و وقتی نتیجه خوبی گرفتم چون بحث بسیار گسترده بود یک تیم نرم افزاری جمع شدیم و در این‌مسیر قدم گذاشتیم.

به نظر من صنعت نساجی در ایران بسیار پتانسیل قوی دارد بخصوص الیاف مصنوعی که به دلیل تولیدات گسترده پتروشیمی می‌تواند جایگزین صادرات نفت خام باشد. امیدوارم صنعت نساجی ایران یاد دوران درخشان صادرات فرش ایران را زنده کند.
و چه صنعتی بهتر نساجی که برای آن یک سولوشن کامل تهیه کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سیلینک دقیقا چه طیفی از صنعت و کارخانجات نساجی را در بر می گیرد؟

سیلینک در ابتدا بصورت تخصصی برای تولیدی های الیاف مصنوعی جزئی تر بگویم تولیدی های ذوب ریسی تهیه شده بود اما الان تمام تولیدی طیف های الیاف پلی استر شامل Fdy poy نخ های تکسچره نخ های تابیده نخ های صنعتی و نخ های فانتزی نخ های پنبه پلی استر و تقریبا هر تولیدی که در آن نخ تولید شود همچنین برای تولیدی های دوک تزریقی و دوک مقوایی هم راهکار دارد.

اما ما در مجموع ماژول های عمومی در سیلینک داریم که در هر صنعتی قابل استفاده است. بخصوص صنعت نساجی که آشنایی دیرینه داریم.

سیلینک چطور می تواند به افزایش بهره وری و در نهایت افزایش سود اوری شرکت ها کمک کند؟

نویسنده معروف کتاب هنر جنگ میگوید فرمانده ای در جنگ پیروز هست که هم خودش رو خوب بشناسد و رقیبش رو . اگر فرمانده ای خودش را خوب نشناسد و فقط تمرکزش به شناخت دشمن باشد بازهم شکست میخورد.

و حالا سیلینک شما را در شناخت دقیق خودتان راهنمایی می‌کند. هر فرآیند و رفتار سازمان شما در سیلینک سیستم سازی شده و دیتای آن قابل تحلیل است.

و اغراق نیست که بگویم شما حتی میتوانید در سیلینک آینده را پیش بینی کنید.

دانلود کاتالوگ سیلینک

ایا نرم افزارهای مشابه سیلینک در داخل یا خارج ایران وجود دارد؟ مزایا و برتری های شما نسبت به آنها چیست؟

واقعیت امر را بخواهید نرم افزار مشابهی در ایران نیست البته دوستانی هستند در عرصه های دیگر فعالند ولی یک کامپلیت سولوشن مثل سیلینک وجود ندارد.

در خارج از کشور یک شرکت آلمانی فقط اقدام کرده که گستردگی سیلینک را ندارد.

با این حال سالها تجربه من در صنعت نساجی و بکار گرفتن جزئیات آن در سیلینک مزیت رقابتی ماست.

خلاصه شعار ما این است ” ما این راه را رفته ایم ”  و یک برتری که نسبت به بقیه خواهیم داشت سازگاری ما با تمامی نرم افزارهای داخلی هر کسب و کاری است.

امروزه با پیشرفت صنایع اتوماسیون و دیجیتالی شدن یکی از موضوع های به روز و مهم در صنعت نساجی است. چرا صنعت نساجی ایران باید به اتوماسیون و دیجیتالی شدن توجه بیشتری داشته باشد؟

دیگر دوران کاغذ به سر آمده اگر صنایع به دیتا و تحلیل آن روی نیاورند به سادگی از گردونه رقابت حذف خواهند شد . دیگر دوران مدیریت سنتی گذشته است صنعت نساجی نیاز به سیستم سازی دارد

آیا هزینه هایی که یک سرکت باید برای نصب و راه اندازی سیلینک انجام دهد با نتایج و مزایایی که بدست می آورد قابل مقایسه است؟ آیا برآورد یا مثالی از دستاوردها و هزینه های بک شرکت در این زمینه انجام داده اید؟

سیلینک جدای کاهش هزینه ها دستاوردهای بسیار با ارزشی برای هر کسب و کار دارد و آن احاطه اطلاعات مدیران است ولی در بحث کاهش هزینه هم اتفاقات ویژه ای برای شما رقم میخورد برای مثال

سیلبنک با حذف کارهای دستی در صنایع ۵۰۰ نفره کار حدود ۱۲ نفر در هر ماه را کاهش میدهد یعنی ماهی حدود ۱۰۰ میلیون و درسال حدود یک میلیارد تومان هزینه پنهان را برگردانده است اما رقمی که برای سیلینک می پردازید بسیار کمتر است از این مبالغی که به شما بر میگرداند.

 

اطلاعات تماس Silink:

۰۳۵-۹۱۰۹۹۲۰۹ – ۰۹۳۰۳۰۳۰۱۹۴ – ۰۹۱۲۰۱۸۶۲۷۳

info@silink.ir

silink-textile-software-solutions-kohan-journal
شرکت سیلینک – راهکارهای جامع نرم افزاری در صنعت نساجی و نخ

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×