اخبار نساجی

کاهش هزینه تولید، رمز توسعه اقتصادی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

کاهش هزینه تولید، رمز توسعه اقتصادی

 

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی با بیان اینکه دشمنان نظام با توطئه تحریم می خواهند هزینه واردات و صادرات را افزایش دهند، گفت: در داخل کشور باید همه تلاش کنند هزینه تولید کاهش یابد.

یحیی آل اسحاق در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: اعمال تحریم ها ممکن است هزینه اقتصاد ملی را در بازرگانی خارجی حدود ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهد اما از محل دیگر و با توجه به افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی، این افزایش هزینه ها جبران می شود که البته همه آن سهم دولت است.

وی تصریح کرد: از دولت انتظار داریم هزینه های مالی و اداری بخش تولید را کاهش دهد تا این بخش به راحتی بتواند از سد هزینه های تحریم ها عبور کند که نتیجه آن هم متوجه همه اقتصاد ملی خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

آل اسحاق با بیان اینکه امروزه تلاش برای کاهش هزینه تولید یک ضرورت است گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه برای آسان سازی فرآیند سرمایه گذاری، تولید و مدیریت بنگاه اقتصادی برنامه ریزی و خدمات رسانی کند.

رئیس اتاق تهران تأکید کرد: اگر همه ارکان نظام هم افزایی داشته باشند ، بی تردید هزینه تحریم ها هم کاهش خواهد یافت و نباید اجازه دهیم دشمنان با ایجاد جو روانی در توطئه های اقتصادی خود مؤفق باشند.

آل اسحاق گفت: البته ضرر تحریم غربی ها برای اقتصاد جهانی بیش از چهارصد میلیارد دلار ارزیابی می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×