اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

کلاریس ایرانی در نمایشگاه قازیانتپ

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

پنجمین دوره نمایشگاه دموتکس قازیانتپ ترکیه روز سه شنبه چهارم اردیبهشت با حضور محمد شیمشک، مدیر نمایشگاه قازیانتپ و فاروق اوزلو، وزیر تکنولوژی و صنعت ترکیه افتتاح شد. این نمایشگاه در مرکز نمایشگاهی شهر قازیانتپ از ۴ تا ۷ اردیبهشت برگزار شد.

این رویداد بین‌المللی با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده برتر فرش ماشینی از کشورهای ترکیه، هند، پاکستان، چین، ایران درحالی آغاز به کار کرد که در آن شرکت‌ها به ارائه آخرین و جدیدترین محصولات خود در این زمینه خواهند پرداخت.

در میان محصولات نوین و منحصر به فرد ارائه شد یک شرکت ایرانی نیز حضور دارد که به رونمایی از جدیدترین محصول خود پرداخت.

شرکت فرش محتشم با رونمایی از نسل جدید فرش‌های ماشینی “کلاریس” به عنوان اولین تولیدکننده جهانی، نمایشگاه دموتکس ترکیه را تحت الشعاع خود قرار داد.

این محصول که با استفاده از ناب‌ترین هنر ایرانی و به‌روز ترین تکنولوژی جهانی تولید شده و اولین فرش در کلاس خود به شمار می‌رود نگاه بازار فرش ماشینی جهان را به خود معطوف کرده است.

میزان استقبال از این محصول به حدی بود که طبق گفته حاضرین شرکت فرش محتشم به عنوان پدیده نمایشگاه دموتکس ترکیه بر سر زبان‌ها افتاده بود..

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

 

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×