اخبار فرش ماشینی

گزیده ای از مشتریان زیمر اتریش در سال ۲۰۲۱

شرکت زیمر - معتبرترین تولید کننده ماشین الات چاپ دیجیتال انواع منسوجات و فرش در جهان

برخی از جالب‌ترین پروژه‌های کلیدی در میان سفارش‌هایی که در سال ۲۰۲۱ رزرو و ارسال شده‌اند، به عنوان نمونه‌هایی از سال موفقی که شرکت زیمر – معتبرترین تولید کننده ماشین الات چاپ دیجیتال انواع منسوجات و فرش در جهان –  را به سطح قبل از همه‌گیری بازگردانده است، در زیر فهرست شده‌اند. علاوه بر این، ما خوشحالیم که یک شروع خوب از سفارشات برای شروع در سال ۲۰۲۲ داریم.

شرکت چاپ فرش  ROYAL TUFT LLC روسیه

شرکت زیمر توانست در سال ۲۰۲۱ برای مشتری روسی خود Royal Tuft LLC از منطقه مسکو، نصب و راه‌اندازی خط چاپ COLARIS.96-4200 را برای تولید فرش‌های پلی آمید تکمیل و راه اندازی کند.

خط چاپ جدید شامل ماشین آلات کاملی از جمله سیستم تغذیه، شستشوی اولیه، بخش بخاردهی اولیه، چاپگر، بخار تسمه نقاله، شستشو با خلاء، اپلیکاتور فوم، سیستم های بخار تثبیت کننده ، آکومولاتورهای غلتکی و ایستگاه پیچش است.

 

ماشین آلات چاپ فرش در شرکت آلمانی LAKO

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شرکت  آلمانی LAKO Laupheimer Kokosweberei GmbH & Co KG یک خط  COLARIS ۲۴۲۲۰۰ را برای تولید فرش های پادری پلی آمید و کاتیونی پلی استر سفارش داد. این خط چاپ به طور ویژه برای چاپ پادری های خاص طراحی شده که شامل چاپگر، بخار تسمه نقاله، شستشوی ساندویچی و خشک کن شده است.

اولین خط چاپ جوهر افشان دیجیتال زیمر در هند

شرکت زیمر همراه با Yamuna Machine Works Ltd هند، اولین خط چاپ جوهر افشان دیجیتال دو طرفه COLARISDUPLEX 96-4200 را در نوع خود اجرا و بهره برداری کرد. چاپگر دوپلکس COLARIS برای چاپ فرش های بافته شده با نخ فرش پشمی یا اکریلیک در جلو و پشت مناسب است.

چاپگر این خط و بخش شستشوی مقدماتی از شرکت ZIMMER AUSTRIA Digital Printing Systems تهیه شده است. سایر اجزای خط توسط Yamuna Machine Works Ltd عرضه می شود.

سفارش ششمین خط چاپ دیجیتال فرش توسط فرش دینارسو ترکیه

شرکت معتبر ترکیه ای یعنی فرش دینارسو – Dinarsu Imalat Ve Ticaret TAS – ششمین خط چاپ دیجیتال خود را از ZIMMER AUSTRIA در سال ۲۰۲۱ سفارش داده است. این بار COLARIS 96-5200 برای چاپ فرش های پلی استر بافته شده و تافتینگ  طراحی و راه اندازی خواهد شد.

این خط شامل یک سیستم تغذیه پارچه با سیستم ذخیره غلتکی، سیستم تمیز کننده، پیش بخار، سیستم هدایت پارچه، چاپگر COLARIS، خشک کن استنتر، واحد شستشوی کاهنده، خشک کن استنتر دوم، بخش خروجی با جبران کننده غلتکی و بخش رول کنی می باشد. این دستگاه این روزها یعنی در ماه های اولیه سال ۲۰۲۲ در دست راه اندازی است.

شرکت صنایع فرش میپلز آمریکا

یکی از مشتریان خوب زیمر یعنی شرکت آمریکایی Maples Industries Inc از شهر Scottsboro در ایالات متحده برای آخرین مدل چاپگر فرش پرظرفیت خود، مدل CHROMOJET HSV400-R با ۱۲ رنگ نقطه ای و ۱۲۸۰ نازل برای هر رنگ، در سال ۲۰۲۱ سفارش مجدد داده است.

 

راه اندازی خط چاپ کروموجت در شرکت انگلیسی PHOENOX TEXTILES  

در Phoenox Textiles Ltd در انگلستان، زیمر خط چاپ ۱۶×۲۵۶ CHROMOJET 800-2000 نازله را برای تولید فرش های پنبه، پلی آمید، پلی استر و پشم نصب و راه اندازی کرد.

این خط تولید شامل سیستم تغذیه فرش، ایستگاه دوخت، آکومولاتور غلتکی، بخاردهی اولیه، سیستم پرز زدایی، چاپگر CHROMOJET، سیستم افزایش نفوذ Supra-PRESS، بخار نقاله برای تثبیت رنگ، سیستم شستشوی چند مرحله ای، خشک کن زیرلایه چند لایه، خروجی است. در بخش پایانی جبران کننده غلتکی و سیستم پیچش قرار دارد. علاوه بر این، زیمر در این شرکت یک چاپگر نمونه و تجهیزات آزمایشگاهی ویژه عرضه کرده است.

 

سفارش خط چاپ کلاریس توسط شرکت تاپیدور

در سال ۲۰۲۱ سفارش دیگری از الجزایر توسط شرکت تاپیدور ثبت گردید، و زیمر توانست خط چاپ فرش COLARIS 96-4200 را برای تولید فرش‌های بافته شده با نخ فرش نایلون پلی‌آمید تهیه، نصب و راه‌اندازی کند.

خط تولید شامل سیستم تغذیه و با بازکن، j-box، ایستگاه دوخت، پیش شستشو، هدایت بستر، چاپگر قدرتمند COLARIS، بخار تسمه نقاله، سیستم شستشوی پس از چاپ، خشک کن استنتر، ایستگاه خروجی با آکومولاتور غلتکی و بخش پیچش می باشد. یک چاپگر اضافی COLARIS 12.1200 برای چاپ نمونه فرش چاپی هم بخشی از این پروژه بود.

 

این بار سفارش کلاریس از پرتغال برای چاپ حوله

در اواخر سال ۲۰۲۱، ما یک چاپگر جوهرافشان دیجیتال COLARIS.32-1800 دیگر را برای پارچه های حوله ای در GPS Global Printing Systems در پرتغال ارسال، نصب و راه اندازی کردیم. خط چاپ شامل یک سیستم تغذیه پارچه با کاربرد پیش تصفیه درون خطی توسط واحد پوشش MAGNOROLL، چاپگر COLARIS، و به دنبال آن خشک کردن و بافتن پس از چاپ است.

 

EPE TDA ALFADITEX الجزایر و خط چاپ دستمال

در سال ۲۰۲۱ مشتری الجزایری دیگر زیمر یعنی EPE TDA Alfaditex یک چاپگر دیجیتال جوهر افشان COLARIS 12-2200 برای تولید دستمال تمیز کننده به همراه  خشک کن سفارش داده است که خط چاپ تحویل، نصب و راه اندازی شده است.

 

خط چاپ پارچه های منسوجات  خانگی در KHANTEX GROUP ازبکستان

زیمر در سال ۲۰۲۱ در ازبکستان نیز یک چاپگر جوهرافشان دیجیتال COLARIS.64-2600 را برای تولید پارچه های بخش منسوجات خانگی برای  مشتری خود Khantex Group LLC نصب و راه اندازی کرد. خط چاپ همچنین شامل سیستم تکمیل بخار چند منظوره ZIMMER AUSTRIA، MODUS برای تثبیت رنگ بود.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×