اخبار نساجی

۱۰ میلیون یورو سرمایه گذاری جدید نارکن تکس (NARKONTEKS) در وان ترکیه


شرکت نارکن تکس قصد دارد چهارمین کارخانه تولیدی خود را در شهر وان با سرمایه ۱۰ میلیون یورو تاسیس نماید. شرکت نارکن تکس که یکی از شرکت های پیشرو در بخش تولید انواع لباس های زیر خانگی، مایو، لباس های زیر ورزشی، ترمال و … در ترکیه است چهارمین کارخانه خود را با ایجاد اشتغال برای هزار نفر به طور مستقیم در منطقه صنعتی ویژه نساجی و پوشاک شهر وان در شرق ترکیه احداث خواهد کرد.

این کارخانه جدید به وسعت ۲۴ هزار متر مربع در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع بنا خواهد شد و انرژی آن به طور کامل از انرژی خورشیدی تامین خواهد شد. این شرکت که سایر کارخانجات آن در شهرهای ازمیر و مانیسا قراردارد قرار است کارخانه چهارم در شهر وان را در سال ۲۰۲۳ راه اندازی کند.

۸۵ درصد استخدام های این کارخانه به خانم ها متعلق خواهد بود و سالانه ۱۵ هزار لباس زیر و انواع لباس شنا و … تولید خواهد کرد.

این کارخانه که با استانداردهای روز اروپایی ساخته خواهد شد تمام امکانات خود را برای تولید پایدار و دوستدار محیط زیست به کار خواهد بست.

نارکن تکس یک شرکت خانوادگی است که در سال ۲۰۰۵ در ازمیر تاسیس شده است. آقای Toygar Narbay عضو هیات مدیره این شرکت در رابطه با این سرمایه گذاری جدید گفت: “ بسیار خوشحالیم که در یکی از قطب های آینده صنعت نساجی در ترکیه یعنی شهر وان این سرمایه گزاری را انجام می دهیم. در حال حاضر محصولات ما به ۲۵ کشور جهان صادر می شود که در صدر آن کشورهای هلند، آلمان و انگلستان قرار دارد”

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×