اخبار نساجیگزارش نمایشگاه ها

۷ دلیل برای بازدید از نمایشگاه منسوجات خانگی هیم تکستایل فرانکفورت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن


بهنام قاسمی – مجله نساجی کهن

نمایشگاه های تجاری همواره یکی از مهمترین مکان های ملاقات های تجاری است که تاثیر به سزایی در افزایش فروش و صادرات شرکت ها دارد.
اما برخی از نمایشگاه ها نه تنها به یک محل ملاقاتهای تجاری مهم خلاصه نمی شوند بلکه خطوط اصلی صنعت و ترندهای سال را مشخص می کنند و به نوعی نقشی تاثیر گذار و اساسی بر کل بدنه آن صنعت دارند.

نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت یکی از این نمایشگاه هاست که تنها به یک نمایشگاه تجاری خلاصه نمی شود بلکه کل صنعت منسوجات خانگی دنیا را معنی می کند.

در زیر هفت دلیل مهم بازدید از نمایشگاه هیم تکستایل فرانکفورت را برای شما ذکر کرده ایم


١- دنیای طرح و نقش و رنگ زیر یک سقف

نمایشگاه هیم تکستایل به قدری از رنگ و نقش پر است که شاید بتوان گفت زیباترین نمایشگاه تجاری در بخش نساجی است. در نمایشگاه هیم تکستایل بیش از ۲۰۰۰ شرکت و برند از سراسر جهان آخرین کلکسیون ها و طرح های خود را ارایه می کنند.

این برای تجار، بازرگانان، خریداران بین المللی و تامین کنندگان این فرصت را به وجود می آورد تا در زمان کوتاهی بتوانند با مهمترین ترندهای بازار، رنگ ها و طرح های مورد پسند بازارهای مختلف در سراسر جهان آشنا شده و به دقیق ترین شکل ممکن استراتژی های بازار و خرید خود را مشخص کنند و با تولیدکنندگان به طور مسقیم وارد مذاکرات تجاری دو طرفه شوند.

۷ دلیل برای بازدید از نمایشگاه منسوجات خانگی هیم تکستایل فرانکفورت

۲- حضور قدرتمند طراحان و استودیوهای طراحی از سراسر جهان

نمایشگاه هیم تکستایل فرانکفورت از معدود نمایشگاه های نساجی تجاری دنیاست که طراحان نقش بسیار مهمی در آن دارند و‌ تعداد بسیار زیادی از شرکت های طراحی منسوجات خانگی‌ و‌ پارچه و نساجی نیز غرفه گذار هستند.

اگر به دنبال طرح های به روز و پر فروش و مد بازار هستید از شرکت های حاضر در سالن طراحی هیم تکستایل بازدید کرده و از آنها در مورد تولیدات و طرح های پر فروش مشاوره بگیرید.

قطعا یکی از مهمترین بخش های هر صنعتی طراحی است که به ویژه در صنعت بزرگ و پر از نقش و‌ نگار منسوجات خانگی نقشی اساسی دارد.

۷ دلیل برای بازدید از نمایشگاه منسوجات خانگی هیم تکستایل فرانکفورت

۳- سازماندهی حرفه ای در کلاس جهانی

برگزاری بی نقص طبق استانداردهای بالای شرکت نمایشگاه های فرانکفورت و تقسیم بندی شفاف و کاربردی سالن ها کار را برای هر بازدیدکننده ای ساده کرده و یک بازدید پربار و لذت بخش را برای شما فراهم می آورد.
اگر قصد دارید برای اولین بار از این رویداد بزرگ بازدید کنید قبل از نمایشگاه دقیقا هدف خود را از نمایشگاه مشخص کنید و از شرکت ها و افرادی که باید با آنها ملاقات کنید لیست دقیقی تهیه کنید تا در نمایشگاه در بین انبوه سالن ها و غرفه ها سردرگم نشوید.

حتما از بروشورها و راهنمای سالن ها که در راهروهای نمایشگاه قرار گرفته اند استفاده کنید تا راه های میان بر و سریع دسترسی را بشناسید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

۷ دلیل برای بازدید از نمایشگاه منسوجات خانگی هیم تکستایل فرانکفورت
۴- خواب راحت در هیم تکستایل

هیم تکستایل به خواب شما اهمیت زیادی می دهد به همین دلیل بخش ویژه و بسیار پر طرفداری در نمایشگاه هیم تکستایل هر ساله به نوآوری ها و تکنولوژی های خواب راحت اختصاص دارد.

شاید‭ ‬تا‭ ‬چند‭ ‬سال‭ ‬پیش‭ ‬هنوز‭ ‬سه‭ ‬نیاز‭ ‬اصلی‭ ‬انسان‭ ‬خوراک‭ ‬و‭ ‬پوشاک‭ ‬و‭ ‬مسکن‭ ‬بود‭ ‬اما‭ ‬با‭ ‬پیشرفت‭ ‬جوامع،‭ ‬به‭ ‬ویژه‭ ‬در‭ ‬اروپا‭ ‬و‭ ‬آمریکا‭ ‬مسکن‭ ‬و‭ ‬پوشاک‭ ‬دیگر‭ ‬نیاز‭ ‬اساسی‭ ‬نیست‭. ‬به‭ ‬گفته‭ ‬کارشناسان‭ ‬اروپایی‭ ‬حاضر‭ ‬در‭ ‬نمایشگاه‭ ‬منسوجات‭ ‬خانگی‭ ‬فرانکفورت‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬غذای‭ ‬خوب‭ ‬و‭ ‬سالم‭ ‬و‭ ‬ورزش‭ ‬کردن،‭ ‬خواب‭ ‬راحت‭ ‬سومین‭ ‬نیاز‭ ‬مهم‭ ‬بشر‭ ‬امروز‭ ‬است‭. ‬

خواب‭ ‬به‭ ‬قدری‭ ‬مهم‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬بسیاری‭ ‬از‭ ‬پرشکان‭ ‬از‭ ‬آن‭ ‬به‭ ‬عنوان‭ ‬کلید‭ ‬سلامتی،‭ ‬آرامش‭ ‬و‭ ‬موفقیت‭ ‬در‭ ‬کار‭ ‬یاد‭ ‬می‭ ‬کنند‭ ‬به‭ ‬ویژه‭ ‬برای‭ ‬انسان‭ ‬صنعتی‭ ‬و‭ ‬مشوش‭ ‬امروز،‭ ‬خواب‭ ‬آرام‭ ‬یک‭ ‬نیاز‭ ‬غیر‭ ‬قابل‭ ‬چشم‭ ‬پوشی‭ ‬است‭. ‬خواب‭ ‬خوب‭ ‬به‭ ‬طور‭ ‬مستقیم‭ ‬سیستم‭ ‬ایمنی‭ ‬و‭ ‬کارایی‭ ‬مغز‭ ‬را‭ ‬افزایش‭ ‬میدهد‭. ‬

طبق‭ ‬تحقیقات‭ ‬انجام‭ ‬شده‭ ‬در‭ ‬آلمان‭ ‬توسط‭ ‬موسسه‭ ‬فورسا،‭ ‬از‭ ‬هر‭ ‬سه‭ ‬بزرگسال‭ ‬آلمانی‭ ‬یک‭ ‬نفر‭ ‬مشکل‭ ‬خواب‭ ‬بی‭ ‬کیفیت‭ ‬و‭ ‬یا‭ ‬اختلال‭ ‬در‭ ‬خواب‭ ‬دارد‭ ‬که‭ ‬مساله‭ ‬بسیار‭ ‬مهمی‭ ‬است‭. ‬

۷ دلیل برای بازدید از نمایشگاه منسوجات خانگی هیم تکستایل فرانکفورت
۵- همه ترندهای سال در یک قاب

با حضور در نمایشگاه هیم تکستایل فرانکفورت در حرفه خود یعنی صنعت منسوجات خاگی و‌کالای خواب به روز باشید. در این رویداد آخرین تکنولوژی ها، رنگ ها، کلکسیون ها و ترندهای بازار به نمایش در می آید.
با حضور در این رویداد می توانید ترند و مد سال جدید را در عرض جند روز بررسی کرده و سبد خرید، فروش و یا تولید خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

با بررسی بزگترین شرکت ها و لیدرهای اصلی بازار تولید منسوجات خانگی می توانید بفهمید در سال پیش رو سمت و سوی بازار به چه طرفی متمایل خواهد بود؟

وجود بیش از ۲۰۰۰ غرفه گذار از سراسر جهان و به ویژه کشورهای پیشرو در صنعت منسوجات خانگی مانند ترکیه، مصر، هند، پاکستان، آلمان، چین، پرتغال، فرانسه و … امکان مشاهده ترندهای مختص به مناطق و قاره های مختلف دنیا قابل بررسی و استنتاج است که می تواند برای بخش های تحقیق و توسعه ، مارکتینگ و توسعه بازار در شرکت ها این یک فرصت مهم است.

۷ دلیل برای بازدید از نمایشگاه منسوجات خانگی هیم تکستایل فرانکفورت
۶- از قطار ساستینابیلیتی جا نمانید

همانطور که می دانید گرایش روز افزون خریداران و تولیدکنندگان به بحث تولید پایدار و سبز موجب شده تا این بحث به یکی از بحث های روز صنعت نساجی جهان تبدیل شود. امروزه برای صنعت نساجی که از آلاینده ترین صنایع دنیا به شمار میرود ساستینبیلیتی یک ضرورت است.

در نمایشگاه هیم تکستایل فرانکفورت امسال شرکتهای بسیار زیادی از سراسر جهان آخرین دستاوردها و محصولات خود در زمینه تولید پایدار را به نمایش می گذارند که قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت. تولید کلکسیون های جدید با الیاف و پارچه های صد در صد بازیافتی، منسوجات خانگی صد درصد قابل بازیافت مهمترین بخش را به خود اختصاص خواهد داد. همچنین در حاشیه نمایشگاه سمینارها ورک شا‌پها و فعالیت های متعددی با موضوع و محوریت تولیدات پایدار و دوستدار محیط زیست برگزار می شود که حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت.

همچنین می توانید‌پر‌نمایشگاهدهیم تکستایل فرانکفورت شرکت ها و موسسات متعددی در زمینه صدور گواهی نامه های استاندارد نساجی و گواهی نامه های تولید کالاهای بازیافتی و ساستینیبل را ملاقات کنید که می توانند به برند و یا کارخانه شما در جهت خرید، فروش ، تولید و به طور کلی چرخه کامل تولیدات پایدار در صنعت نساجی مشاوره بدهند تا شما هم با به روز کردن اطلاعات خود از قطار با سرعت ساستینبیلیتی جا نمانید.

طبق آمارها بیش از ۹۵ درصد کالاهای نساجی که به عنوان ضایعات کارخانجات و یا زباله های خانگی دور ریخته می شوند و یا راهی محل های دفن زباله می شود قابلیت بازیافت مجدد دارند که متاسفانه به طور متوسط در جهان تنها ۱۵ درصد آن بازیافت می شود و به چرخه مصرف بر می گردد.

شاید اهمیت بسیار زیاد تولیدات پایدار و بازیافت را وقتی بهتر درک کنیم که بدانیم برای تولید هر کیلو پنبه به طور متوسط ۱۶ هزار لیتر آب مصرف می شود یعنی اگر بتوانیم یک کیلو پنبه از ضایعات نساجی بدست آوریم ۱۶ هزار لیتر آب به طبیعت هدیه کرده ایم.

۷- شهر شوپنهاور و گوته

فرانکفورت در لیست باکیفیت‌ترین شهرهای جهان برای زندگی، رتبه هفتم را به دست آورده است.

فرانکفورت یکی از مهم‌ترین شهرهای آلمان در زمینه اقتصاد است و بسیاری از کسب و کارها در این شهر شکل گرفته است.

فرانکفورت طبیعتی بسیار زیبا دارد و در دل این شهر جنگل عظیمی قرار گرفته است. «استادوالت» (Stadtwald) یا جنگل شهری، مساحتی برابر با ۳۸۶۶ هکتار دارد و به‌عنوان بزرگ‌ترین جنگل داخل شهر جهان شناخته می‌شود.

یکی از بلندترین آسمان‌خراش‌های آلمان، «برج کومرتس بانک» است که ۲۵۸ متر است و کاربرد اداری تجاری دارد. ارتفاع این برج برابر با مجموع ارتفاع قد ۵۲ زرافه است.

۷ دلیل برای بازدید از نمایشگاه منسوجات خانگی هیم تکستایل فرانکفورت

برج کومرتس بانک در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد و امروز این بانک به‌عنوان دومین بانک بزرگ آلمان به شمار می‌رود.

به دلیل وضعیت اقتصادی مناسب فرانکفورت، در سال‌های اخیر میزان مهاجرت به این شهر افزایش پیداکرده است. بر اساس آمار بیش از ۲۸ درصد از ساکنین فرانکفورت را مهاجرین خارجی تشکیل می‌دهند.

آلمان، بزرگان زیادی در حوزه ادب و فلسفه را پرورش داده که از جمله آن‌ها می‌توانیم به آرتور شوپنهاور فیلسوف بزرگ آلمانی و یوهان ولفگانگ گوته، یکی از بزرگان ادبیات جهان اشاره کنیم.

فرودگاه فرانکفورت چهارمین فرودگاه بزرگ اروپا و بزرگ‌ترین فرودگاه آلمان، بیش از ۷۵ هزار کارمند دارد و سالانه بیش از ۶۰ میلیون مسافر از این فرودگاه سفر می‌کنند. در طول سال بیش از ۴۶۰ هزار پرواز از فرودگاه فرانکفورت انجام شده و بیش از ۲ میلیون تن بار هم جابه‌جا می‌شود.

فرانکفورت به شهر نمایشگاه‌ها مشهور است! سالانه بیش از ۳۰ نمایشگاه صنعتی در این شهر برگزار می‌شود. از دیگر نمایشگاه‌های دایر در شهر فرانکفورت می‌توانیم به نمایشگاه خودرو، کتاب و موسیقی اشاره کنیم که این رویدادها بازتابی جهانی دارد و سالانه میلیون‌ها توریست برای بازدید از آن‌ها به فرانکفورت سفر می‌کنند.




اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×