اخبار نساجی

برگزاری همایش دو روزه «بازاریابی و برندینگ اینترنتی»

 

برگزاری، همایش، بازاریابی، برندینگ اینترنتی

 

بر اساس اعلام انجمن مدیران صنایع، مؤسسه فرهنگی عصر قلم، همایش دو روزه «بازاریابی و برندینگ اینترنتی» را در ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌نماید.

در این راستا انجمن مذکور تفاهم نموده زمینه حضور و بهره‌مندی اعضا از امتیازات ویژه را فراهم آورد.

موضوعات و کارگاه‌های آموزشی همایش بازاریابی اینترنتی ایران، حول محور آیتم‌هایی مطرح خواهد شد که به عنوان روندهای جاری و موفق وب در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ در کنفرانس‌های بازاریابی الکترونیک به جهانیان معرفی شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در کنفرانس بازاریابی الکترونیک ایران موضوعاتی نظیر بازاریابی مستقیم در محیط وب، رسانه‌های اجتماعی و برندهایی که با بکارگیری این رسانه‌های اجتماعی در محیط وب به شهرت رسیدند، تجزیه و تحلیل وب، بررسی نمونه‌ها و شرکت‌های موفق بین المللی، بومی‌سازی استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی و بهینه‌سازی محتوا و مدل‌های درآمدزایی در محیط وب، در حوزه‌های تخصصی و به شکلی کاملاً حرفه‌ای مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با روابط عمومی انجمن مدیران صنایع از طریق شماره‌های ۸۸۳۰۴۰۷۰ و ۸۸۸۱۳۰۴۸ تماس حاصل فرمایند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×