گزارش نمایشگاه ها

دومین نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش خاورمیانه در دبی

دومین دوره از نمایشگاه بین المللی سنگ، سرامیک و فرش و کفپوش خاورمیانه دیروز،۳ خرداد ماه با حضور شیخ حمدان بن رشید آل مکتوم وزیر اقتصاد و صنعت امارات متحده عربی و هیأت همراه به صورت رسمی در مرکز تجارت جهانی دبی افتتاح شد و مورد بازدید قرار گرفت.

در این دوره از نمایشگاه ها، بیش از ۴۰۰ مشارکت کننده از ۲۷ کشور جهان آخرین محصولات و تکنولوژی های خود را در معرض نمایش گذاشته اند و کشور ایران نیز با نمایندگانی در زمینه سنگ های مرمریت و تراورتن، سنگ رودخانه ای، کاشی لعابدار، کاشی پرسلان و فرش ماشینی در این دو نمایشگاه حضور دارد.

در روز اول این رویداد جهانی، سمینارها و کارگاه های آموزشی با موضوعات رفع مشکلات نصب کاشی و سنگ های طبیعی، وضعیت بازار جهانی سنگ، چگونگی تجارت در آمریکای شمالی و چندین سمینار تخصصی دیگر برگزار شد.

این نمایشگاه ها تا روز پنجشنبه ۶ خرداد ماه در مرکز تجارت جهانی دبی و همزمان با ۷ رویداد مرتبط دیگر ادامه خواهد داشت.

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نماینده انحصاری شرکت نمایشگاهی dmg::events برگزار کننده پاویون ملی ایران در این نمایشگاه ها و میزبان مشارکت کنندگان ایرانی در نمایشگاه های مذکور است.

از آن جا که دبی یکی از شهرهای مهم اقتصادی منطقه و دروازه خاورمیانه به سوی تجارت های بین المللی نام گرفته است، حضور در این رویدادها فرصت مغتنمی برای تولیدکنندگان و تجار ایرانی است تا محصولات خود را به خریداران جهانی معرفی کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

امید است برپایی این نمایشگاه طی چند روز آینده در راستای ارتقای صادرات غیر نفتی و توسعه تجارت خارجی راهگشا بوده و فرصتی مجدد برای ورود محصولات ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس و جهان باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×