اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

بزرگترین فرش دستبافت تبریز در جهان: جلوه ای از هنر و خلاقیت در دموتکس خاورمیانه

فرش عظیم زاده یکی از معروفترین و بزرگترین تولیدکنندگان در زمینه فرش دستبافت است. این شرکت با مدیریت اقای احد عظیم زاده بزرگترین تولیدکننده و صادر کننده فرش دستبافت در جهان می باشد. جناب عظیم زاده همچنین برنده جایزه بین المللی صلح آسیا می باشند و برای سالیان متوالی اولین صادر کننده فرش در کشور و رییس اتحادیه فرش فروشان تبریز و رییس کمیسیون فرش صنایع دستی در اتاق بازرگانی تبریز و رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران بوده اند.

امسال در حاشیه نمایشگاه دموتکس خاورمیانه شرکت فرش عظیم زاده از جدیدترین فرش دستبافت خود که رکورد جدیدی را برای فرش تبریز ثبت کرده است ، رونمایی کرد.

این فرش دستبافت که توسط شرکت عظیم زاده بافته شده است از چهار فرش متشکل شده است که مجموعا ۲۰۰۰ هزار متر اندازه آن می باشد که یکی از جاذبه های بی نظیر نمایشگاه امسال بوده است.

این فرش از ۷۰ رج ابریشم و ۱۰ رج کرک و رنگ بندی خاصی درست شده است و بافتن آن توسط دو شیفت ۲۳۰ نفره و حدودا ۷ سال به طول انجامیده است.

این شرکت که از دیرباز خلاقیت های به خصوصی در زمینه فرش از جمله تولید و ثبت فرش گرد نیز در کارنامه خود داشته است امسال نیز در نمایشگاه دموتکس دبی بار دیگر نگاه هارا به جایگاه فرش دستباف تبریز و ارزش آن در جهان جلب کرد.

جناب آقای عظیم زاده درباره نمایشگاه امسال و اهمیت آن در ادامه فرمودند: دبی یکی از مهم ترین و بهترین مکان ها برای برگزاری نمایشگاه دموتکس بوده است زیرا علاوه بر اینکه به کشور ما ایران نزدیک است، از تمامی جهان بازدید کنندگان گوناگونی دارد و سفر به آن نیز راحت است و در نتیجه همه ی این موارد دبی را به یک مرکز مهم برای نمایشگاه فرش تبدیل میکند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرش عظیم زاده در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه نقش و تاثیر به سزایی داشته است و بار دیگر قدرت و زیبایی فرش دستبافت ایرانی را به همه ی جهان ثابت کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×