اخبار نساجی

ماشین آلات نساجی ایتالیا: کاهش سفارشات برای سه ماهه چهارم ۲۰۲۲

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شاخص سفارشات ماشین آلات نساجی سه ماهه چهارم ۲۰۲۲، پردازش شده توسط ACIMIT، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا، کاهش شدید ۳۵ درصدی را در مقایسه با دوره اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۱ نشان داد.

سفارشات ماشین آلات نساجی در بازار داخلی ایتالیا ۳۴ درصد کاهش یافت، در حالی که شاخص صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا ۳۷ درصد کاهش یافت.

آقای الساندرو زوکی (Alessandro Zucchi)، رئیس ACIMIT اظهار داشت: “داده های شاخص سفارشات برای سه ماهه چهارم آنچه قبلاً در سه ماهه های قبلی در سال ۲۰۲۲ مشاهده شده بود را تأیید می کند. پس از افزایش شدید در سال ۲۰۲۱، این کاهش سفارشات در سال گذشته جنبه روانی دارد. علاوه بر این، جنگ مداوم بین روسیه و اوکراین، با پیامدهای مرتبط با آن بر تجارت و تجارت روزانه، و یک چارچوب اقتصاد کلان که در آن عدم اطمینان حاکم است، تأثیر منفی بیشتری بر دریافت سفارش‌های صادراتی ماشین آلات نساجی ایتالیا گذاشته است.

داده‌های سه‌ماهه آخر در ماه‌های اول سال ۲۰۲۳ نیز ادامه دار است. کاهش قیمت انرژی و تورم، اگرچه همچنان بالاست، اما اندکی نیز کاهش یافته است، با این حال، نشانه‌هایی از بهبود خفیف در تجارت شرکت‌ها در جهان دیده می شود.

آقای الساندرو زوکی رئیس انجمن ACIMIT ادامه می دهد: “ما باید با خوش بینی به سال جاری نگاه کنیم. شرکت‌های عضو انجمن ماشین سازان نساجی ایتالیا در حال حاضر بر نمایشگاه بزرگ ایتما میلان ITMA تمرکز کرده‌اند، این نمایشگاه جهانی صنعت ماشین‌آلات نساجی از ۸ تا ۱۴ ژوئن ۲۰۲۳ در شهر میلان برگزار خواهد شد. نوآوری‌های تکنولوژیکی که تولیدکنندگان ما به نمایشگاه خواهند آورد، نیاز صنعت نساجی به پایداری فزاینده، هم از نظر زیست‌محیطی و هم از نظر اقتصادی را برآورده می‌کند.”

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×