اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه ها

نرم افزار ادوبی (Adobe) و شگفتی سازی در نمایشگاه ایتما بارسلون ۲۰۱۹

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 نرم افزار ادوبی- Adobe Textile Designer

شاید با شنیدن نام شرکت ادوبی به یاد نرم افزارهای طراحی آن مانند فتوشاپ ، ایندیزاین ، آکروبات و … بیفتید و از خود بپرسید این شرکت چه ارتباطی با صنعت نساجی دارد؟

هرچند که تا به حال نیز بسیاری از طراحان در طراحی فرش و لباس و پارچه از نرم افزارهای ادوبی و به طور خاص از فتوشاپ سود میبردند اما شرکت ادوبی در نمایشگاه ایتما بارسلون ۲۰۱۹ رسما با ارایه پلاگین جدید فتوشاپ  برای طراحان نساجی وارد این صنعت شده است. این نرم افزار با نام Adobe Textile Designer   ارایه شده است.

نرم افزار ادوبی

شاید در ابتدا این حضور چندان عجیب به نظر نرسد اما در پشت پرده حضور ادوبی در ایتما و ارایه نرم افزار طراحی  یک نکته بسیار ظریف وجود دارد که غرفه این شرکت در سالن سه نمایشگاه نیز آنرا به خوبی تایید می کند. در واقع رشد چشمگیر و بسیار سریع تکنولژی های جدید پرینترهای دیجیتال در صنعت نساجی نشاندهنده یک بازار بزرگ برای این شرکت است که به عنوان سازنده بهترین و همه گیر ترین نرم افزار طراحی جهان یعنی فتوشاپ به شمر می رود.

آقای مایک اسکروتون مدیر بخش تکنولوژی های پرینت دیجیتال ادوبی فتوشاپ به خبرنگار مجله نساجی کهن گفت : ارایه این پلاگین جدید با نام Adobe Textile Designer پاسخ به نیاز بسیاری از طراحان در صعت نساجی است که در طی سل های گذشته توسط ما در یافت شده است. طراحان می توانند با قابلیت های شگفت انگیز بهینه شده این برنامه برای صنعت نساجی طیف وسیعی از طراحی لباس، فشن و مد ، طراحی فرش ، پارچه های بافته شده، پارچه های رومبلی و … را انجام دهند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

Adobe Textile Designer با پروسه های چاپ در پرینترهای چاپ دیجیتال نساجی به خوبی سازگار هستند و محیطی ساده و بسیار حرفه ای را برای طراحان صنعت نساجی فراهم می آورد.  یکی ز قابلیت های جالب این این نرم افزار انتخاب هوشمند رنگ است. مثلا مهم نیست که طراح چند رنگ و یا طیف رنگی را در طراحی خود استفاده کرده . این نرم افزار می تواند با توجه به بودجه تعیین شده شرکت برای چاپ هر متر مربع و نیز رنگهای قابل چاپ توسط پرینتر ، تعداد رنگ های به کار رفته در طرح را به طور هوشمند به تعداد رنگ های مورد نظر تقلیل و کاهش دهد  و به طور هوشمند بهترین ترکیب رنگ را ایجاد نماید.

نمایشگاه ایتما ۲۰۱۹ در شهر بارسلون برگزار شد و مجله کهن نیز برای چهارمین دوره متوالی در این رویداد غرفه گذار بود.

تحریریه مجله نساجی کهن

ارسال مقالات و ترجه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

جهت دریافت آخرین خبرها و به روز ترین نمایشگاه های نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×