اخبار نساجی

آیا میدانستید آلمان چند میلیون میلیونر دارد؟

آیا شما در آلمان میلیونر می شوید؟

طیق آمارهای سال ۲۰۲۱ دولت آلمان حدود ۲ درصد از این کشور ۸۰ و چند میلیون نفری میلیونر هستند یعنی حدود ۱.۸ میلیون نفر.

از این تعداد ۸۰۰ هزار نفر میلیونرهای دارای کسب و‌ کارهای خانوادگی هستند که نسل به نسل و از پدر به پسران یا دختران منتقل می شوند و حدود یک میلیون نفر مابقی افراد خود ساخته ای هستند که با تلاش خود میلیونر شده اند که در سیستم سوسیالیستی کشوری مثل آلمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

در واقع یکی از جنبه های بحث برانگیز در سیستم سوسیالیستی نگه داشتن افراد در یک سطح ثابت از درامد و پیشرفت است که با دادن امکانات رفاهی و تضمین زندگی و‌راحتی کارمندان انگیزه برای پیشرفت و رشد و ترقی را از بین میبرد و‌برخلاف کشورهایی مانند آمریکا که همه چیز برپایه تلاش برای بیشتر داشتن و پیشرفت بیشتر است، عمل می کند.

در آلمان راحتی، اطمینان و آزادی ، انتخاب کارمندان است. در حالی که میلیونرها راحتی و ساکن ماندن را دوست ندارند و اهل ریسک هستند و با تکیه بر ارزشها و آنچه در آن مهارت دارند یعنی یادگیری دائمی و کسب اطلاعات به روز به دنبال خلق پول و ثروت هستند و با این‌ روش به آزادی واقعی میرسند و نه یک آزادی خط کشی شده و استاندارد توسط دولت ها…

این نکته برای افرادی که به فکر ایجاد تجارت و بیزینس در آلمان هستند بسیار حائز اهمیت است و نمی توان مثلا در آلمان با داشتن سرمایه و چند کار تجاری، راحتی مشابه ایران را داشت. اگر به دنبال راحتی و‌اطمینان از زندگی به سبک آلمانی هستید باید آنرا در خانه های سوسیال المانی که مربوط به دهه ۱۹۷۰ بوده و دیوارهای نم کشیده دارد ببینید و نه راحتی که در خیابان و محله های لاکچری تهران و یا شهرستان ها دارید!

تصور میلیونر شدن در آلمان با ایران بسیاز متفاوت است و تفکر و عملکرد تجار ایرانی با سیستم سوسیالیستی اروپا کاملا در تضاد است و اگر فردی از ایران با تصور میلیونر شدن قصد فعالیت در ازوپا را داشته باشد باید حتما با اصول و قواعد تجارت در ازوپا اشنایی کامل داشته و صاحب تجربه کاری در ازوپا باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×