اخبار نساجی

استقبال اندک معامله گران از دو نماد جدید معاملات آتی

 

استقبال اندک معامله گران از دو نماد جدید معاملات آتی

 

تهران – دو نماد جدید سکه در معاملات آتی بورس کالا برای فروردین و خرداد‌ ماه سال آینده در روزهای اخیر بازگشایی شده است، اما حجم معاملات این دو نماد، نشان‌ از استقبال اندک معامله گران دارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، در ماه های گذشته معامله گران استقبال گسترده ای از بازگشایی دوره های جدید تحویل سکه در معاملات آتی انجام می دادند، اما از هفته گذشته دو دوره تحویل جدید سکه (فروردین و خرداد سال آینده) بازگشایی شده که تاکنون حجم قراردادهای این دو دوره از ۱۰۰ قرارداد در روز فراتر نرفته است.

جالب اینجاست که معامله گران از قراردادهای تحویل یک ماه قبل و بعد این دو نماد جدید استقبال می کنند و حتی در برخی روزها، بیش از یک هزار قرارداد در بورس کالا منعقد می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته کارگزاران در دو هفته اخیر به دلیل آرامش بازار نقدی سکه، سکوت رینگ آتی را فراگرفته است، اما حجم معاملات این قراردادهای به زودی افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش در حال حاضر نرخ تسویه سکه برای تحویل فروردین سال آینده ۸۷۵ هزار و ۹۰۰ تومان و برای تحویل خرداد ماه ۹۴۸ هزار و ۵۷۰ تومان است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×