اخبار نساجیگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه بین المللی نخ استانبول با بیش از ۶۰۰ غرفه گذار

بیستمین نمایشگاه بین المللی نخ استانبول در تاریخ ۵-۳ اسفندماه (۲۲ تا ۲۴ فوریه ۲۰۲۴) در مرکز نمایشگاه Tüyap برگزار می شود. انتظار می‌رود بیش از ۶۰۰ غرفه‌دار از ۴ قاره و بیش از ۱۵۰۰۰ بازدیدکننده حرفه‌ای در این نمایشگاه حضور داشته باشند که در آن آخرین نوآوری‌ها در صنعت نخ به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه توسط Tüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş برگزار می شود. انواع نخ ها مانند نخ های پنبه ای، نخ های الاستین، نخ های پشمی، نخ های اکریلیک، نخ های ویسکوز، نخ های پلی استر، نخ های ابریشم، نخ های نایلونی، نخ های بافت دار، نخ های فانتزی، نخ های ارگانیک، نخ های پلی پروپیلن، نخ های بازسازی شده، نخ های دستی، نخ های فلزی، ماسوره، بوبین و قرقره، رنگ های نساجی و مواد شیمیایی و … را میتوان در این نمایشگاه مشاهده کرد.

این نمایشگاه که طی ۲۰ سال از اولین سال تاسیس خود جایگاه خود را در این بخش محکم کرده است، هر ساله هزاران بازدید کننده را از بازار ملی و بین المللی گرد هم می آورد.

پیش بینی بیش از ۱۵۰۰۰ بازدید کننده 

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نخ استانبول با افزایش ۱۲۸ درصدی تعداد غرفه داران میزبان ۵۸۴ غرفه دار از ۲۲ کشور و ۱۲۶۷۷ متخصص صنعت از ۸۶ کشور بود. ۹۷ درصد از غرفه داران اعلام کردند که دوباره در نمایشگاه بعدی شرکت خواهند کرد. انتظار می رود در سال ۲۰۲۴ بیش از ۶۰۰ شرکت نمایشگاهی و بیش از ۱۵۰۰۰ بازدید کننده در این نمایشگاه شرکت کنند. شرکت‌ها این فرصت را خواهند داشت تا محصولات خود را به کشور های مختلف و جدید معرفی کنند و ارتباطات تجاری خود را در این نمایشگاه توسعه دهند.

افزایش تعداد غرفه داران نمایشگاه بین المللی نخ استانبول 

در نمایشگاهی که آخرین نوآوری ها، محصولات و خدمات در صنعت نخ به نمایش گذاشته می شود، بازدیدکنندگان می توانند از نزدیک پیشرفت‌های صنعت نخ را دنبال کنند، با شرکت های تجاری مختلف معاشرت کنند، ایده‌های تجاری جدید دریافت کنند، با شرکای تجاری موجود ملاقات کنند و فرصت ایجاد مشارکت‌های جدید را پیدا کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

علاوه بر آماده سازی زمینه برای مشارکت های تجاری جدید، غرفه داران با شرکای تجاری موجود خود گرد هم می آیند و این بخش را ارزیابی می کنند. همچنین، بازدیدکنندگان منطقه روند می‌توانند محصولات پایدار، هزاران نوع نخ، رنگ‌های مد روز و موارد دیگر را زیر یک سقف ببینند.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×