اخبار نساجیگزارش نمایشگاه ها

بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نخ استانبول ۲۰۲۴

دریافت بلیط رایگان نمایشگاه

نمایشگاه بین المللی نخ استانبول با افزایش مداوم تعداد غرفه داران و بازدیدکنندگان، از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ فوریه ۲۰۲۴ (۳-۶ اسفند ۱۴۰۲) برای بیستمین بار در تویاپ استانبول در انتظار شماست!

تهیه بلیط آنلاین برای مدت کوتاهی رایگان است پس بدون از دست دادن این فرصت بلیط خود را تهیه کنید.

ثبت نام رایگان

 

مروری کوتاه بر نوزدهمین دوره نمایشگاه نخ استانبول

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نخ استانبول ۲۰۲۳، بزرگ ترین و جامع ترین نمایشگاه در این بخش، ۵۸۴ غرفه دار و ۱۲.۶۷۷ بازدیدکننده را به مدت ۳ روز گرد هم آورد و راه را برای ارتباطات تجاری مهم هموار کرد.

نمایشگاه بین المللی نخ استانبول که در آن انواع نخ مانند نخ پنبه، نخ پشمی، نخ ویسکوز، نخ اکریلیک، نخ نایلون، نخ فانتزی، نخ بازسازی شده به نمایش گذاشته شد، این نمایشگاه در مرکز کنگره تویاپ استانبول در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع شامل ۷ برگزار شد.

مشارکت های مهم با تصمیم گیران در نمایشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوزدهمین دوره این نمایشگاه نیز مانند دوره های قبل، محیط را برای هم کاری های تجاری مهم آماده می کرد و توجه بسیاری از تصمیم گیران را به خود جلب کرد. علاوه بر کارشناسان، مدیران و مدیران ارشد، بازدید کننده واقعی از نمایشگاه ۲۵ درصد از کل بازدیدکنندگان بود. شرکت های شرکت کننده این فرصت را داشتند تا محصولات و خدمات خود را به طور مستقیم برای مقامات خرید توضیح دهند و مشارکت های مهمی را در طول نمایشگاه امضا کنند. متخصصان صنعت به مدت ۳ روز در مرکز تجارت گرد هم آمدند.

ماجرای تبدیل زباله به نخ

در نمایشگاه “ماجرای تبدیل زباله به نخ” که در محوطه نمایشگاه برپا شده بود و مرکز توجه بازدیدکنندگان بود، با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد. در این منطقه، مراحل تولید نخ توسط بازیافت بطری های خانگی و ضایعات نساجی تا تبدیل شدن به محصول نهایی به نمایش گذاشته شد. با کشف اینکه چگونه نخ های بازیافتی تولید شده توسط شرکت های پیشرو این بخش به محصولاتی تبدیل می شوند که ما در زندگی روزمره از آن ها استفاده می کنیم، بازدیدکنندگان این فرصت را داشتند که ابتدا بطری های خانگی یا ضایعات نساجی، سپس شکل کراپ شده این محصولات، سپس نخ بعد از محصولات کراپ شده و بعد از نخ، محصول نهایی را بررسی کنند.

این صنعت برای سال آینده هیجان زده است.

شرکت کنندگان به نمایشگاه نظر مثبت داشتند و ۹۸ درصد بازدیدکنندگان از نمایشگاه راضی بودند. ۸۷ درصد بازدیدکنندگان، نمایشگاه را به چرخه کسب و کار پیشنهاد داده اند و ۹۵ درصد نیز قصد دارند سال آینده دوباره از نمایشگاه بازدید کنند.

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×