اخبار نساجی

برند Mavi سود خود را در نیمه اول سال ۱۰۴ درصد افزایش داد.

Mavi، برند پیشرو شلوار جین و پوشاک آماده ترکیه، نتایج  درآمد مالی خود را برای شش ماه اول سال گذشته یعنی از ۱ فوریه تا ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۳ اعلام کرد. این شرکت کل درآمد خود را ۱۰۴٪ افزایش داد و به ۸ میلیارد و ۴۱۵ میلیون لیر در نیمه اول سال رسیده است.

ماوی سود خالص خود را ۶۲ درصد افزایش داد و به یک میلیارد و ۱۳۹ میلیون لیر رسید. Mavi با رشد پایدار و سودآور، در نیمه اول سال ۱۱۰ درصد در خرده فروشی جهانی، ۹۹ درصد در عمده فروشی و ۸۰ درصد در تجارت الکترونیک رشد داشته است.

Mavi بیش از ۱۰۰٪ رشد فروش در رده های جین پوشاک مردانه و زنانه و همچنین رشد چشمگیر را به دست آورد و به افزایش سهم خود در کل بازار شلوار جین و پوشاک ادامه داد. این شرکت که قصد دارد سالانه بیش از یک میلیون مشتری جدید به دست آورد، در این نیمه سال ۷۱۸ هزار مشتری جدید به دست آورد و تعداد اعضای فعال را به ۶.۴ میلیون نفر رساند.

Cüneyt Yavuz مدیر عامل برند Mavi عملکرد نیمه اول را ارزیابی کرد و گفت: “به عنوان یکی از برندهای پیشرو در جهان برای شلوار جین، موقعیت برند، برنامه ریزی پویا محصول و قیمت، کیفیت بالا و استراتژی ما برای معرفی مداوم نوآوری ها به مشتریان ما را قادر به این موفقیت ساخت. ما با مدیریت افزایش هزینه های محصول و با استراتژی قیمت گذاری مناسب، برنامه ریزی موثر و تدارکات به این موفقیت دست یافتیم. با اعتقاد به اینکه این موفقیت را تا پایان سال حفظ خواهیم کرد، هدف رشد سال ۲۰۲۳ خود را که قبلاً ۷۵ درصد اعلام کرده بودیم، به ۸۰ درصد افزایش دادیم.

Cüneyt Yavuz سخنان خود را اینگونه ادامه داد: «ما در تلاش هستیم تا به قول خود برای تولید پایدارترین شلوار جین عمل کنیم. در این فصل، Natural Dye و Mavi Archive-Upcycle از مجموعه‌های دوستدار محیط زیست ما هستند که طرح‌های عالی را با آخرین فناوری، ایده‌های اصلی و نوآوری ترکیب می‌کنند. ما همچنان به غنی سازی برنامه های خود ادامه می دهیم تا مشتریان خود را خوشحال کنیم و بهترین تجربه خرید را هم در فروشگاه و هم به صورت آنلاین به آن ها ارائه دهیم.

Cüneyt Yavuz سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: «بزرگترین انگیزه ما این است که یک پیوند اعتماد و رابطه بسیار قوی با مشتریان خود ایجادکنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

طبق نظرسنجی اعتماد مشتریان، برند Mavi در بین تقریباً صد و پنجاه برند از ۱۶ بخش، در بین برندهای معتبر ترکیه قرار گرفت. نقاط قوت Mavi از نظر اعتماد مصرف کننده از نظر شهرت، کیفیت، سلامت مالی، مسئولیت پذیری و قدردانی سنجیده شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×