اخبار فرش ماشینی

ثبت برند فرش قم جایگاه آن را در بازارهای بین‌المللی تثبیت می‌کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم، با بیان اینکه برند سازی امری لازم برای تولید و محصولات داخلی است، تاکید کرد: ثبت برند فرش قم جایگاه آن را در بازارهای بین‌المللی تثبیت خواهد کرد.

روح‌الله ابراهیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف کشور در دیداری با رئیس اتحادیه صادر‌کنندگان فرش دستباف قم بر ضرورت حمایت همه جانبه دولت از هنر صنعت فرش دستباف تاکید کرد.
وی با بیان اینکه با فعال شدن خوشه کسب و کار فرش دستباف قم شاهد هم افزایی بیشتر در این صنعت خواهیم بود، افزود: خوشه کسب و کار فرش قم در سیاست‌های کاری خود، فرهنگ سازی و فعال سازی تمام بخش‌های اصلی و پشتیبان در این صنعت را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به ثبت جهانی برند فرش دستباف قم، گفت: یکی از اهداف و برنامه‌های کلان خوشه های کسب و کار حرکت در یک مسیر و زمان مشخص برای تعریف و ثبت جهانی محصول داخلی است.

ابراهیمی ادامه داد: خوشبختانه فعالان خوشه کسب و کار فرش قم با درک صحیح این مسیر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تحقق این مهم دست پیدا کردند.

وی از مزیت های اولیه محصولات صنعتی در بازارهای صادراتی و بین‌المللی را داشتن نماد و برند معتبر و معروف دانست و تاکید کرد:‌ برند سازی امری لازم برای تولید و محصولات داخلی است، ولی کافی نیست.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم، اضافه کرد: آن چیزی که باعث شکوفایی صنعت و محصولات تولید داخلی کشور می‌شود، درک صحیح از بازار مصرف، نیاز و سلیقه مصرف کنندگان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ابراهیمی برگزاری نمایشگاه بین المللی و حضور فعال ‌اعضاء خوشه کسب و کار فرش دستباف قم در آن را فرصت مناسبی برای معرفی برند جهانی خود و بیان توان کیفیت و کمیت این محصول در استان قم دانست‌.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا ثبت این برند مقدمه‌ای است برای جایگاه واقعی فرش دستباف قم در بازارهای جهانی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×